Vegatarisch

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by boxingpsyco View Post
    hohohoo merry christmas

Luister, je kunt alles google, je kunt alles opzoeke en je kunt alles zelf uitpluizen. Echter kun je er ook voor kieze om iets op een forum te posten waar mensen opzitten die weten waar ze over praten en daar gebruik van maken. als je daar niet aan wilt meewerken dan is dat prima. maar zeg dan niets.

p.s. wat is een zagevent ?

O, werk ik graag aan mee, wou gewoon graag met een vegetarier in discussie gaan ben er lange tijd ook eentje geweest, daarmee...

zagevent? en vent is een man, een kerel die zaagt dus, gebruiken jullie dit niet in Nederland?

Comment

[/quote]Is gewoon zo dat je makkelijker afvalt met krachttraining als je vis enzo zou mogen eten, aangezien je altijd gesnoept hebt en dat je dus nooit vegetarier bent geweest, snap ik niet dat je het nu zo graag wilt worden..

maar goed, je wil dus vanaf nu dus volledig vegetarier worden...

alles waar vooral eiwitten inzitten en minder vetten en het minst kh's...
      nooit geen taartjes en snoep en blabla meer...

je groeit wel minder snel met plantaardige eiwitten dacht ik, maar ben dat niet zeker..

hier op google wat voedseltips gevonden:

p.s ik eet heel graag kwark met gemalen lijnzaad in, heel vullend en voedzaam...
      groene thee zuipen en cayenne peper doen op uw eten...
      eet 's ochtends zeker drie eieren en eet in de ochtend het meest van de dag..

Kan effe op niet veel meer komen, veel succes![/quote]

hahah gaat ie google, waarom reageer je in hemelsnaam? je hebt nog niks nuttigs gezegd. wat jij graag eet intresseerd niemand en wat jij een vegetarier vind nog minder....

groene thee, canyenne peper zijn leuk als je voeding goed is, de volgende keer is het ook fijn om uit te leggen waarom hij dan deze producten zou kunnen eten. dat heeft hij er ook nog iets aan.

ik zal het dan wel even uitleggen als jij het anders toch weer moet google.
      groene thee helpt stresshormonen te verlagen, vermindert slecht cholesterol en helpt je afvallen door je stofwisseling te booste. verwacht echter geen wonderen, zoals bij ieder suplement is het een topje van de ijsberg. zonder goede bassisvoeding ben je nergens.

canyenne peper oftewel peper in het algemeen verhoogd ook je stofwisseling.

kwark is goed te gebruiken voor het slapen of te combineren met sneller omneem bare eiwitten. in kwark zitten casseine eiwitten, dit zijn eiwitten die langzaam in het lichaam word opgenomen.

lijnzaad is goed door de omega vetzuren die erin zitten.

op de vis hoef ik niet in te gaan omdat je vegetarier bent.

nee maar bolder eff serieus. ga eerst zelf kennis opdoen en ga dan pas proberen mensen te helpen want hier heeft niemand iets aan. en hoe je begon met dat kun je op google zoeken... komop dat snapt hij zelf ook wel.
      19 jaar, 1.78 m, 88 KG, 14% BF

''I'm back''

Comment

hahah gaat ie google, waarom reageer je in hemelsnaam? je hebt nog niks nuttigs gezegd. wat jij graag eet intresseerd niemand en wat jij een vegetarier vind nog minder....

groene thee, canyenne peper zijn leuk als je voeding goed is, de volgende keer is het ook fijn om uit te leggen waarom hij dan deze producten zou kunnen eten. dat heeft hij er ook nog iets aan.

ik zal het dan wel even uitleggen als jij het anders toch weer moet google.
        groene thee helpt stresshormonen te verlagen, vermindert slecht cholesterol en helpt je afvallen door je stofwisseling te booste. verwacht echter geen wonderen, zoals bij ieder suplement is het een topje van de ijsberg. zonder goede bassisvoeding ben je nergens.

canyenne peper oftewel peper in het algemeen verhoogd ook je stofwisseling.

kwark is goed te gebruiken voor het slapen of te combineren met sneller omneem bare eiwitten. in kwark zitten casseine eiwitten, dit zijn eiwitten die langzaam in het lichaam word opgenomen.

lijnzaad is goed door de omega vetzuren die erin zitten.

op de vis hoef ik niet in te gaan omdat je vegetarier bent.

nee maar bolder eff serieus. ga eerst zelf kennis opdoen en ga dan pas proberen mensen te helpen want hier heeft niemand iets aan. en hoe je begon met dat kun je op google zoeken... komop dat snapt hij zelf ook wel.
        hij vroeg helemaal niet wat bepaalde voedsel van effect heeft,of waarom het dat effect heeft, hij vroeg wat ie kon eten om af te vallen...

denk dat jullie mij nogal verkeerd begrepen hebben, ik wou de ts niet met de vinger wijzen ofzo? weet niet waarom jullie zo zagen eigenlijk
        Last edited by Bolder; 31-05-2011, 23:36.

Comment

edit: lama

Comment

Ik ben zelf ook vegetarisch en je kan daar prima mee groeien als je wilt (en in jou geval afvallen)

Denk hierbij aan producten als:
            Brinta, eieren, volkoren brood, tofu, andere vleesvervangers, noten, zuivel, rijst. Zorg gewoon dat je de juiste verhouding binnenkrijgt en de juiste hoeveelheid calorieën, dan komt alles goed

Comment

Wat een topic is dit!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X