Hoe zit het nou? (vet/spier/gewicht)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooi.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      holy mother of all gods O_o

*maakt bladwijzer*

Comment

Comment

Originally posted by Supernatural View Post
          (Nu wil ik ook niet afvallen, maar alleen dat vet lozen en spieren krijgen )

.
          Dan zul je toch echt een goed voedingsschema moeten hanteren anders gaan die spieren die je graag wilt niet zichtbaar worden.
          En met 1.72 m' en 63 kilo ben je waarschijnlijk inderdaad niet dik, maar met een vetpercentage van 26% zul je er misschien niet zo heel strak uitzien.
          Maar om dat te veranderen, zul je er best veel aan moeten doen, dat gaat echt niet vanzelf en ook niet zo snel als je wellicht wilt.
          Stevig trainen -op de juiste manier- , vooral heel goed en schoon eten en echt doorzetten, dan lukt het!
          Succes!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bedankt voor alle reacties!

Haha die vrouwen, mijn vriend stond in de kamer en die dacht serieus "waar kijk jij nou weer naar "

Gisteren had ik zo'n spierpijn dat ik dacht, dan ga ik even een half uur skeeleren.. Okee, nu heb ik nog meer pijn dan gisteren.. (vooral mijn triceps..killingg)

Okee nu weet ik ook weer hoe het zit met vet/spierverhouding etc.

Ga rustig mijn voedingsschema opbouwen en ben benieuwd naar comment.

@beaudien, opzich vind ik het geen probleem om af te vallen (als ik er strakker door word..) Maar ik zie gewicht niet als prioriteit.. Dit heb ik een keer eerder gedaan en toen ging het niet zo goed..Zat heel leuk op 55 kg, maar voelde me zo ontzettend futloos en at vrij weinig. Mijn doel is dus echt strak worden, en mijn gewicht maakt me vrij weinig uit. Als ik het zelf maar zie in de spiegel
            "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Maar ik zie gewicht niet als prioriteit.. Dit heb ik een keer eerder gedaan en toen ging het niet zo goed..Zat heel leuk op 55 kg, maar voelde me zo ontzettend futloos en at vrij weinig. Mijn doel is dus echt strak worden, en mijn gewicht maakt me vrij weinig uit. Als ik het zelf maar zie in de spiegel
              Gewicht is ook geen prioriteit, dat zie je goed. En als jij op 55 kilo je futloos voelde, kwam dat waarschijnlijk omdat je voeding inderdaad niet goed en veel te weinig was. Ik ben in de eerste instantie gaan afvallen en ben pas gaan trainen toen ik op die 55 kilo zat (ik ben van dezelfde lengte als jij), en voel me sindsdien alleen maar beter (weeg inmiddels wel ietsje meer maar heb vooral een andere "strakkere" vorm en een veel lager vetpercentage). Maar inmiddels heb ik je pb beantwoord, dus we komen er vast wel uit.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Gisteren had ik zo'n spierpijn dat ik dacht, dan ga ik even een half uur skeeleren.. Okee, nu heb ik nog meer pijn dan gisteren.. (vooral mijn triceps..killingg)
                Skeeleren en dan spierpijn in je triceps krijgen? Hoe doe je dat?
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Skeeleren en dan spierpijn in je triceps krijgen? Hoe doe je dat?
                  veel vallen en opstaan.

Comment

hij skeelert met skates onder zijn voeten maar ook onder zijn handen
                    dogie style, is een nieuwe rage aan het worden.
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Het is een zij, Maarten........nu zie ik je post gelijk in een heel ander licht!

Comment

Haha oh even een uitleg

2 dagen ervoor heb ik voor het eerst mijn schema gedaan en ik was compleet dood en alles deed pijn. Ik wilde eigenlijk om de dag trainen maar ik kon amper een beker vasthouden dus ik dacht.. dan maar even skaten is niet zo inspannend.. viel toch nog vies tegen haha.

Ik heb nu nog steeds pijn aan mijn triceps.. alle andere spierpijn is over.. maar op een of andere manier willen die armen niet meewerken.

Morgen wil ik wel echt weer trainen.. Is het beter om te wachten tot alle spierpijn over is? Of is het gewoon een kwestie van opbouwen en doorbikkelen?

Comment

Morgen wil ik wel echt weer trainen.. Is het beter om te wachten tot alle spierpijn over is? Of is het gewoon een kwestie van opbouwen en doorbikkelen?
                          Gewoon gaan trainen want in beweging blijven is juist heel goed bij spierpijn.
                          Eventueel een tandje lager, maar wel aan de gang gaan.

Comment

Als de spieren nog stijf aanvoelen dan kan je wel trainen. Voorzichtig aan beginnen en een goede warming up doen met laag gewicht bij iedere oefening. Bijvoorbeeld: beginnen met 50% van het gewicht wat je bij de vorige training gebruikte.
                            Als de spierpijn je nog echt het gevoel van pijn geeft, dan kan je die spier maar beter nog wat langer rust geven.
                            Maar hoe dan ook, als je spierpijn hebt is het beter om in beweging te blijven. Dat is beter voor het herstel dan op de bank voor de TV hangen.
                            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ben net weer terug, en ik voel me weer helemaal super.

De pijn is zelfs weggegaan

(okee ik weet natuurlijk niet hoe het morgen voelt haha)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X