Mooi.
Hoe zit het nou? (vet/spier/gewicht)
Collapse
X
-
Comment
-
Originally posted by Supernatural View Post(Nu wil ik ook niet afvallen, maar alleen dat vet lozen en spieren krijgen )
.
En met 1.72 m' en 63 kilo ben je waarschijnlijk inderdaad niet dik, maar met een vetpercentage van 26% zul je er misschien niet zo heel strak uitzien.
Maar om dat te veranderen, zul je er best veel aan moeten doen, dat gaat echt niet vanzelf en ook niet zo snel als je wellicht wilt.
Stevig trainen -op de juiste manier- , vooral heel goed en schoon eten en echt doorzetten, dan lukt het!
Succes!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Bedankt voor alle reacties!
Haha die vrouwen, mijn vriend stond in de kamer en die dacht serieus "waar kijk jij nou weer naar "
Gisteren had ik zo'n spierpijn dat ik dacht, dan ga ik even een half uur skeeleren.. Okee, nu heb ik nog meer pijn dan gisteren.. (vooral mijn triceps..killingg)
Okee nu weet ik ook weer hoe het zit met vet/spierverhouding etc.
Ga rustig mijn voedingsschema opbouwen en ben benieuwd naar comment.
@beaudien, opzich vind ik het geen probleem om af te vallen (als ik er strakker door word..) Maar ik zie gewicht niet als prioriteit.. Dit heb ik een keer eerder gedaan en toen ging het niet zo goed..Zat heel leuk op 55 kg, maar voelde me zo ontzettend futloos en at vrij weinig. Mijn doel is dus echt strak worden, en mijn gewicht maakt me vrij weinig uit. Als ik het zelf maar zie in de spiegel"Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"
Comment
-
Originally posted by Supernatural View PostMaar ik zie gewicht niet als prioriteit.. Dit heb ik een keer eerder gedaan en toen ging het niet zo goed..Zat heel leuk op 55 kg, maar voelde me zo ontzettend futloos en at vrij weinig. Mijn doel is dus echt strak worden, en mijn gewicht maakt me vrij weinig uit. Als ik het zelf maar zie in de spiegel"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Supernatural View PostGisteren had ik zo'n spierpijn dat ik dacht, dan ga ik even een half uur skeeleren.. Okee, nu heb ik nog meer pijn dan gisteren.. (vooral mijn triceps..killingg)Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Haha oh even een uitleg
2 dagen ervoor heb ik voor het eerst mijn schema gedaan en ik was compleet dood en alles deed pijn. Ik wilde eigenlijk om de dag trainen maar ik kon amper een beker vasthouden dus ik dacht.. dan maar even skaten is niet zo inspannend.. viel toch nog vies tegen haha.
Ik heb nu nog steeds pijn aan mijn triceps.. alle andere spierpijn is over.. maar op een of andere manier willen die armen niet meewerken.
Morgen wil ik wel echt weer trainen.. Is het beter om te wachten tot alle spierpijn over is? Of is het gewoon een kwestie van opbouwen en doorbikkelen?"Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"
Comment
-
Originally posted by Supernatural View Post
Morgen wil ik wel echt weer trainen.. Is het beter om te wachten tot alle spierpijn over is? Of is het gewoon een kwestie van opbouwen en doorbikkelen?
Eventueel een tandje lager, maar wel aan de gang gaan."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Supernatural View PostMorgen wil ik wel echt weer trainen.. Is het beter om te wachten tot alle spierpijn over is? Of is het gewoon een kwestie van opbouwen en doorbikkelen?
Als de spierpijn je nog echt het gevoel van pijn geeft, dan kan je die spier maar beter nog wat langer rust geven.
Maar hoe dan ook, als je spierpijn hebt is het beter om in beweging te blijven. Dat is beter voor het herstel dan op de bank voor de TV hangen.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment