Plat na dieet vs vocht vasthouden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plat na dieet vs vocht vasthouden

Oke, ik vind het verdomd moeilijk om die verhouding te bepalen. En de meeste info die ik kan vinden, gaat puur over de vetverbranding.

Wanneer wordt je spiermassa niet helemaal plat, en wanneer houd je zo min mogelijk overig vocht vast?
    En in hoeverre speelt zout nog een rol bij vocht vasthouden bij je spieren? Of overige factoren?

Originally posted by Patricia86 View Post
    Oke, ik vind het verdomd moeilijk om die verhouding te bepalen. En de meeste info die ik kan vinden, gaat puur over de vetverbranding.

Wanneer wordt je spiermassa niet helemaal plat, en wanneer houd je zo min mogelijk overig vocht vast?
    En in hoeverre speelt zout nog een rol bij vocht vasthouden bij je spieren? Of overige factoren?
    naar mijn weten, weinig zout eten en veel groentes zoals bleekselderij en komkommer deze drijven vocht af. ook rijst heeft een vochtafdrijvend effect,
    daarom eten pro BB vaak alleen rijst als carbs bron.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Mwah,.. met mijn laatste dieet (ook alweer een maand terug) waren groene groentes (spinazie, sperziebonen, ect) meestal mijn enige koolhydraten.
      Ik was wel lekker droog, maar ook verdomd plat (al was ik in de veronderstelling dat ik alsnog veel vocht vasthield, maar kwam denk ik ook door hoe diep ik in mn dieet zat).

Comment

hoe bedoel je pecieszz met plat ? volheid hardheid wat ontbreekt ?
        Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
          hoe bedoel je pecieszz met plat ? volheid hardheid wat ontbreekt ?
          Jup

Comment

*Kickje omhoog,.. in de hoop op meer reacties

Comment

ben ook wel benieuwd. brand los peepz
              Beest in opleiding

Comment

Ziet er niet naar uit dat het nog gaat gebeuren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies