cutten voor een maand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutten voor een maand

Hallo ik heb een korte vraagje!

Ik ben 1.75m, 76kg en 11-12%.

Ik vroeg me af of een maand cutten zin heeft ik wil in september 1 maand gaan cutten om zodoende vanaf oktober clean te bulken en te leren wat cutten inhoudt. Nooit eerder gedaan, woog halfjaar geleden 65kg.

Wat raden jullie aan, maandje cutten of gewoon door cleanbulken?

Dankuwel!

Ik wil hierbij nog toevoegen dat ik ongeveer tot 10% wil cutten. Dus laten we zeggen pakweg 2% minder dat is dus:

76x0,02=1,5kg minder.

Is dat realistisch?

Comment

Clean bulken, dat cutten 1% eraf om gelijk weer te gaan bulken slaat echt nergens op als je het mij vraagt.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
        Clean bulken, dat cutten 1% eraf om gelijk weer te gaan bulken slaat echt nergens op als je het mij vraagt.
        Tnx voor je reactie. Je hebt gelijk, alleen ik wil mezelf zeg maar introduceren tot het cutten en volgend jaar in mei al wat kennis hebben. Ook voel ik me wat prettiger altijd bij een wat lager % (ik weet niet wat de vakantie met mijn bodyfat gaat doen).

Als ik er nou 2 maand voor uittrek?

Comment

als je nu gewoon begint met bulken en zo veel mogelijk over cutten inleest lijkt mij beter
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
            als je nu gewoon begint met bulken en zo veel mogelijk over cutten inleest lijkt mij beter
            Ik cleanbulk als sinds nieuwjaar en heb dus 10kg gegained. Ik ben erg dedicated bezig.

Alleen als ik volgend jaar cut wil ik niet te veel spiermassa verliezen, vandaar dat ik nu even het cutten wou proeven.

Maar als jullie het beter lijkt om gewoon door clean te bulken, so be it.

Comment

Ik zou gewoon gaan Cutten dan

Er is genoeg uitleg op internet te vinden ,over hoe je precies moet cutten.

En je weet dan gelijk wat het cutten inhoud voor jezelf.

Groetjes

Comment

Denk je dat er veel valt te behalen in een maand?

Comment

Daar kom je vanzelf achter , en dat ligt ook aan jezelf natuurlijk.
                  Ik weet ook niet hoe jou lichaam er op dit moment uitziet.

Probeer het en kijk hoe het bevalt,en anders begin je weer met bulken of cleanbulken.

Groetjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X