Vetverbranden zonder cut schema. :oh:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetverbranden zonder cut schema. :oh:

Hallo,
    Ik ben 16 jaar en 72 Kilo.
    Bf = 19%

ik train 5x in de week met een splitschema.

Ik wil graag minder BF / Droger worden
    Ik neem per dag ongeveer zon 1800kcal.
    Me behoefte is 2300.

Een cutschema heb ik niet want je ziet schema's met 3x kipfilet op een dag en dat kan ik wegens omstandigheden niet.

Zelf eet ik sochtens 2/3 Bruinbrood met Light Jam.
    En 2 halvolle glazen melk.

Na het sporten drink ik meestal een proteine shake en dan zit ik wel weer even vol. Ik sport in de ochtend.

S'middags eet ik ook zon 2 broodjes met Calve pindakaas.
    Hier drink 2 glazen halfvolle melk bij

S'avond eet ik wat de pot schaft.
    Zoals vandaag brocolli met 2 worstjes en gekookte aardappelen.

Savond drink ik ook zon 2 glazen halvolle melk en voor het slapen gaan 300gram kwark.

Over de hele dag drink ik zo'n 6 glazen water.

Sindsdien spring ik ook elke dag een halfuur trampoline.

Spieren heb ik wel maar ik wil het vet eraf, zit meer rondom buik en borst.
    Zelf heb ik het gevoel dat het geen drol helpt.

Zoals ik zei een heel cut schema kan ik niet volgen,
    heeft iemand mischien tips voor mij of is er iets op aantemerken op dit 'schema'

Graag hoor ik het van jullie.

Groeten.

Als je je registreert dan zie je meteen aan het begin een kopje met " lees dit eerst''. Waarom je het niet gelezen hebt, weet ik niet. Dus ga dat eerst lezen en dan ga jij leren hoe je moet vetverbranden zonder cut schema.

En dat over 3 x kipfilet is natuurlijk bullshit. Als je geen geld ervoor hebt kan je het ook gewoon zeggen, is echt niet zo een big deal.

Comment

Ik gok dat hij nog thuis woont en denkt dat hij geen tijd heeft om het zelf te bakken
      "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

1900kcals is ook veel te weinig voor jou. zo ga je geen spieren kweken en alleen maar extra vet aanzetten.

en lees de stickys ff.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

als je al onder je behoefte zit ben je toch al aan het cutten of licht dit jou aan mij>?
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

ik gok dat ik bij me vriendin en der gezin inwoon en niet zomaar kan zeggen: hey kan je dit even allemaal voor me halen.

maar bedankt voor de reacties

Comment

Je dan dingen prima zelf halen. Zeker als je profiteert van andermans faciliteiten, lijkt me dat niet meer dan normaal.

Wat betreft schema: cutten zonder schema kan prima. De kans dat je de perfecte balans hebt (zo min mogelijk spier verlies, zoveel mogelijk vet) is minimaal. Afvallen is niet zo moeilijk, maar tussen afvallen en cutten zit gewoon een groot verschil.

Comment

Al was ik jou zou ik een heel handig excel schema downloaden van deze site.
                Ken je precies alles uitvogelen. http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Comment

Als je rustig uitlegt dat je graag wat wilt afvallen, en wat goede/goedkope producten noemt lijkt dit me niet zo'n probleem. Je kan bijvoorbeeld meegaan met boodschappen doen en eventueel zelf wat dingen betalen. Gaat het om het geld dat je denkt dat goed eten duurder is? Dit is namelijk onzin. (zijn hier wel wat topics over te vinden). Of vind je het raar om die ouders te zeggen wat ze moeten halen? In dat geval kun je mee naar de winkel of zelf gaan, uiteraard na een goed gesprek, want als je uit het niets zelf je boodschappen gaat doen staat het ook een beetje raar. Maar ik denk dat bijna iedereen het zal respecteren als je rustig uitlegt dat je wat kilo's kwijt wilt en je hier de juiste producten voor nodig hebt. Zonder goede voeding wordt het gewoon lastig om goede resultaten te behalen. Als je nog tips nodig hebt horen we het wel. Denk dat in dit geval communicatie echt de sleutel tot succes is. Succes man

Edit: een schema is maar net hoe strict je het zelf maakt. Als jij bijvoorbeeld je dag begint met 50 gram brinta en wat whey, luncht met wat eitjes op brood ipv pindakaas, tussendoor een blikje tonijn neemt (die moet je dan wellicht zelf kopen) , meedoet met avondeten en voor slapen je kwark neemt ben je al een heel eind op weg.
                  Last edited by Viking18; 02-07-2011, 11:24.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X