Hulp nodig bij voeding bij het afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig bij voeding bij het afslanken

Titel zegt het dus allemaal eigenlijk

Ik ben al ongeveer een maand bezig met afslanken, ik ben een jongeman van 16 weeg 95 kg en ben zeer gemotiveerd. Mijn motivatie is niet verzwakt sinds de eerste dag dat ik begon.

Ik loop 5x in de week en loop 3 km op eigen tempo. Ik ben van plan om ook wat kracht training te doen maar ben niet zeker omdat mijn hoofddoel vet verliezen is en dan pas spieren kweken en ik weet niet waar ik meer calorieën bij verlies, lopen of krachttraining.

Even dat terzijde, ik denk dat ik te weinig eet en heb gelezen als ik te weinig eet dat mijn lichaam meer vet zal opslagen omdat ik niet genoeg binnen krijg.

Als ontbijt drink ik een kop thee met 2-3 sneden volkoren brood met kaas

Als middagmaal eet ik een stuk kippenborst en wat rijst met groentjes (niet te veel)

En als avondmaal ongeveer het zelfde als mijn ontbijt 2-3 sneedjes volkoren brood met wat kaas/light boter

Ik drink ook zo'n 2 liter water per dag.

Waarschijnlijk veel te weinig of te veel zal het echt niet weten, ik probeer bij te houden hoeveel calorieën ik per dag neem maar meestal lukt dat mij echt niet.
    Ik ben aan het afslanken dus ik moet ongeveer 500 calorieën minder als normaal nemen. Als iemand me een goede voedingsschema kan geven voor iemand die aan het vermageren is zou ik het enorm waarderen

Alvast bedankt

Welkom op ons forum

Goed dat je je alvast wat ingelezen hebt. Zoals je nu eet zul je inderdaad je lichaam tekort doen en jezelf uithongeren.
    Je kunt het beste ons nieuwelingentopic doorlopen en aan de hand daarvan een voedings- en een trainingsschema gaan opstellen. Krachttraining is ook zeer nuttig als je wilt afvallen, in dat topic lees je waarom. Dit is het topic: http://forum.bodynet.nl/algemeen/482...uwe-leden.html

We helpen je graag bij het optimaliseren van je voedingsschema, maar het opstellen zul je zelf moeten doen. Het schema is namelijk aangepast aan jouw behoeftes, en ook zul je je moeten verdiepen in een stukje voedingsleer. Hoe meer kennis je zelf bezit, des te effectiever je zult trainen en afvallen.

Met de motivatie die je hebt is niets mis, en met een goed voedings- en trainingsschema zul je zeker resultaten gaan behalen!
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Bedankt

Een idee van een voediengsschema zou goed zijn hoeft niet perse een gedetailleerd voedingsschema te zijn gewoon wat tips om me een idee te geven zou perfect zijn

Nog maal eens bedankt

Comment

Die tips staan allemaal in dat topic en de onderwerpen die daarin gelinkt staan. Er staan zelfs tips in over welke producten je het beste kunt gebruiken. Eigenlijk is het meeste werk dus al voor je gedaan
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ja ben de zomersticky aan het lezen, zeer nuttig

Comment

Originally posted by kim1988
            mischien kan ik je helpen ik leer je een gezond eetpatroon aan en geef je gratis advies en begeleiding .

Je hoeft enkel je producten te betalen en die maak je zo goedkoop of zo duur als je zelf wil.

ook voor het sporten is het belangrijk dat je genoeg juiste vitamienen binnen krijgt en dankzij mijn eetpatroon krijg je die inneens mee binnen.

interesse mail me [email protected]
            dochter van P. Pelgrims??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X