Droger worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droger worden

Goedemorgen allemaal!

Heb even een vraagje

Ik ben al langere thuis correct aan het eten met af en toe eens iets lekkers tussendoor... Maar nu ben ik al 3 weken mijn voedingsschema 100% aan het volgen. ik zit op 1700-2000kcal. Ik ben op de 3 weken 2kg kwijt van 69 naar 67
    maar geen enkele centimeters in mijn buik. Kan het zijn dat ik dan spieren ingeleverd? Ik neem voor het trainen hmb's en voor en na de training de recovery formula van xxl dus die producten zouden toch spierafbraak tegen moet gaan he? Mijn cardio is 5x per week een 40 min steppen of 10km lopen.

Of moet ik gewoon langer doorzetten om resultaat te zien en ben ik geen spieren aan het afbreken?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
    1.69m ** Begin 81kg 26% ** Momenteel 67kg 11/12%*

Ik begon met 17% vet tijdens het cutten. ( sta nu op 9 ) en bij mij ging het pas als laatst bij mijn buik weg. Is in de meeste gevallen zo. Spieren zal je echt niet zo snel verbranden als je hoog in je eiwitten zit

Hoelang ben je trouwens? vind 67kg wel weinig om verder te cutten.
    En je kan het simpel cq goedkoop houden door bcaa's te gebruiken ipv hmb en recovery forumula.
    Last edited by Lentesis; 02-06-2012, 08:47.
    85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Ik ben begonnen 2 jaar geleden aan 81 kg met een bierbuik/fastfood van 92cm
      Aangezien ik niet groot ben zag je dat heel fel aan me met een broekmaat van 36 en t-shirts large. Dus mijn eerste doel was buik weg en die lelijke love handles. Ben aardig ver geraakt al ben sinds een jaar ook bezig met powertraining. Maar voor de zomer wil ik eerst graag mijn buikspieren zichtbaar en die lovehandles weg vooraleer ik terug ga aankomen en spiermassa kweken.
      Ik hoop volgend jaar rond de 75kg te zitten met niet al te veel vet. Ik weet niet of da haalbaar is want van gezond bijkomen weet ik nog niks eigenlijk.

Mijn buik opzich is redelijk goed, het onderste moet nog wat strakker de bovenste worden al zichtbaar, maar het zijn die lovehandles die ik maar nie zie slanken

Comment

In een verdere stadium zullen ook je lovehandles verdwijnen, geloof me bij mij duurde het ook lang.
        Gewoon je dieet volhouden
        85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Ok thx!

Zolang ik geen spiermassa aan het afbreken ben is het goed
          Moest weer even een hulplijn inroepen want je gedachten spelen echt soms parte als je zo gefocused bent op een doel en zo cutten en weinig eten maakt me ook niet al te happy

Comment

ik ben nu 4 weken aan het cutten en vet heb ik het meeste ingeleverd op benen en verder op borst en armen. pas deze week is mn taile mee gaan lopen met een schamele cm in omtrek en 2mm in vet, maar nu is de rest gestagneerd en het zal alleen maar moeilijker worden.

vetverliezen is een geduldige zaak. ik heb er in de meest gunstige situatie bv 4 maanden voor uit getrokken. ik zou zwaar blijven trainen zodat je spieren geprikkeld blijven en voldoende eiwitten innemen voor behoud. dan zal je kracht niet veel inzakken en zal er weinig spier verlies op treden.
            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X