Hallo ,
Eerst mij effe voorstellen ik ben Wim en ben sedert een 3 tal weken begonnen met trainen 4 tot 5 keer in de week dit met de bedoeling om af te vallen en spieropbouw te doen , momenteel weeg ik een 91 kg ( bij start was dit 95 kg )
Kunnen julie mij een goed voedingschema geven en training zou mij helpen in mijn motivatie ....
Eten doe ik al vrij strikt :
7u : volkorenbrood (2 sneetjes ) met kippewit
9u : een stuk fruit en water
12u : een slaatje met tonijn , tomaat , maïs en/of andere groentjes met een lepel mayonaise light
15u : terug een stuk fruit
17u : gaan trainen ( 45 tot 1u krachttraining en nadien 35 min cardio )
Na de training een shake whey
19u : afwisselend maar meestal volkorenpasta met kip of vis en groenten en wat tomatensaus of dergelijke
Nadien rustig gaan slapen
Eerst mij effe voorstellen ik ben Wim en ben sedert een 3 tal weken begonnen met trainen 4 tot 5 keer in de week dit met de bedoeling om af te vallen en spieropbouw te doen , momenteel weeg ik een 91 kg ( bij start was dit 95 kg )
Kunnen julie mij een goed voedingschema geven en training zou mij helpen in mijn motivatie ....
Eten doe ik al vrij strikt :
7u : volkorenbrood (2 sneetjes ) met kippewit
9u : een stuk fruit en water
12u : een slaatje met tonijn , tomaat , maïs en/of andere groentjes met een lepel mayonaise light
15u : terug een stuk fruit
17u : gaan trainen ( 45 tot 1u krachttraining en nadien 35 min cardio )
Na de training een shake whey
19u : afwisselend maar meestal volkorenpasta met kip of vis en groenten en wat tomatensaus of dergelijke
Nadien rustig gaan slapen
Comment