Omega vetzuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omega vetzuren

Hallo

Ik had een vraag over de omega vetzuren
    Ik zie in veel cut schema's dat deze variant word
    Gebruikt om zo de vetten aan te vullen
    Wat bedoelt men met omega vetzuren? Zijn
    Dit de vis capsules ? Ook zie ik dat er echt veel per dag
    Word genomen soms wel 10 stuks klopt dit ?
    Aardig duure hobby lijkt mij

Omega3 vetzuren zijn goed voor je door de enkelvoudige verbindingen en de structuur van de moleculen in verhouding met de koolstofatomen en de zuurstofatomen, door deze verbinding zijn de vormen vaak te zien als vloeibaar, dit stimuleert niet alleen groei van spiermassa maar ook de hersenactiviteit en werking van het hart

Comment

10 stuks is wel overdreven zelf doe ik 3 stuks per dag en als je goed zoekt kun je een potje kopen van rond de 8 euro en daar zitten dan rond de 100 capsules in

Comment

omega-3 vetzuren zijn meervoudig onverzadigde vetzuren wiens eerste dubbele binding zich op het 3e koolstofatoom bevind (als je telt vanaf het methyl (CH3) uiteinde). Het zijn essentiele vetzuren welke een tal van processen in het lichaam reguleren, waaronder groei en ontwikkeling. Ook tonen vele studies dat een goede inname van deze vetten het risico op hart en vaatziektes verminderd. Je kan omega-3 vetzuren, zoals je al hebt opgemerkt, in supplementvorm kopen, maar je kan een fatsoenlijk deel ook uit je voeding halen (bvb. zalm, tonijn, halibut , of verschillende noten - walnoten, etc).

Comment

Ik neem 8 capsules per dag, en koop ze bij xxl, je moet niet puur op de prijs afgaan, er is nogal wat verschil in kwaliteit op de markt.

Comment

oke dan walnoten eet ik al 40gr per dag tonijn ook dus dat is mooi
            ja ik las dat je inderdaad naar de zuiverheid moes kijken en hoe zuiverder hoe duurder de goedkopere varianten zouden veel vervuilt zijn met metalen enz
            dat is wat ik gelezen heb op internet zal nog is goed verder zoeken naar merken

Comment

Ik heb begrepen dat 2 capsules per dag voldoende zijn.
              :: 1.82M :: 84 KG ::
              BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

2-3 stuks per dag is voldoende als aanvulling op je dieet,hoger doseren lijkt mij nergens voor nodig.
                179 cm
                102 kg
                10%bf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X