Dieet icm Muscletech Hydroxycut Hardcore

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dieet icm Muscletech Hydroxycut Hardcore

Hallo mede sporters ,

omdat ik voordat ik begon met fitness een behoorlijke flinke jongen was van 118kg (nu 93) en toen der tijd ook behoorlijk spierloos zit ik nu met een vet-opslag die zichzelf heel lastig weg laat cardio'en ,uiteraard is er ook vel overschot maar ik wil toch flink droog komen te staan (om mischien later eens operatief het overschot aan vel weg te laten halen) .Mometeel zit er dus nog behoorlijk wat vet onder het vel dat gewoon niet weg wil .Het lijkt wel of het lichaam is vergeten dat het er nog zit .Ik ben toen een beetje gaan googlen en kwam positieve ervaringen met Muscletech Hydroxycut Hardcore tegen :

Muscletech Hydroxycut Hardcore Pro Series - Hardcore Nutrition

Dit lijkt een veel belovend middel ,en ik wil het gaan uit proberen echter lijkt het mij dat het icm een dieet gericht op afslanken nog beter werkt .Wat raden jullie aan qua voeding icm dit product .Simpelweg op onderhoud blijven eten maar dan low-carb high-protein ofzo?

Alle adviezen zijn welkom ,zeker van mensen die dit product al eens gebruikt hebben met succes ..

Groetjes ,Martin

misschien eerst een tijd je voeding langzaam weer opvoeren. Na een langere tijd afvallen past je lichaam zich aan aan het minder eten. stofwisseling wordt langzamer, en je moet steeds harder werken om nog vet te verliezen.

Als het afvallen langzamer gaat, gaan veel mensen cardio toevoegen. vervolgens stagneert het afvallen zelfs met die cardio. en het lichaam wil bijna geen vet meer verliezen. daar helpt ook geen hydroxycut. en als het dat wel doet, is dit ook maar voor zeer korte termijn.

De lange termijn oplossing is langzaam je voeding cardio afbouwen en een periode je voeding opvoeren. Zo zal je lichaam zich aan gaan passen aan de hogere kcal inname en het niet doen van cardio.

Als je vervolgens weer op dieet gaat (kcal omlaag, evtl cardio), zul je als een speer weer afvallen. in die periode kun je hydroxycut evtl gebruiken om de honger een beetje te onderdrukken etc.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X