Voedingschema hulp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mischien komt het dat ik geen resultaten zie ( in dunner worden ) omdat ik te veel zuivelproducten eet?

Ik las dit iig net:

24. Klopt het dat je beter geen melk/zuivel drinkt/eet bij het cutten/diëten?

Dat wordt inderdaad aanbevolen. Zuivelproducten zijn een prima eiwitbron en bovendien erg gezond, maar ze kunnen een effect hebben op de huid. Zuivelproducten bevatten volgens onderzoekers hormonen en bioactieve moleculen [1], die o.a. acne en een vettigere/dikkere huid kunnen veroorzaken. Dit is op zich niet schadelijk, maar voor de bodybuilder ongunstig omdat het het gewenste uiterlijk in de weg staat. Tijdens het diëten/cutten wordt er namelijk gestreefd naar een papierdunne huid en goed zichtbare spieren. Een papperige huid is dan natuurlijk uit den boze. Daarom kiezen de meeste bodybuilders in de cut voor ei-eiwit, (magere) vis, of mager vlees als vervanger voor zuivelproducten.

Comment

Wat is jullie mening? Moet ik m´n zuivelproducten vervangen voor andere producten? zoja welke producten? denk dat ik dan nooit aan m´n eiwit ga komen, omdat vlees en vis redelijk duur is..

Of alleen nog ´s avonds kwark eten, en geen magere yoghurt, en melk meer?

Comment

Als je om te cutten op ongeveer 2500 kcal zou moeten zitten en je zit op 2300 kcal dan eet je te weinig. Hou je dit te lang vol dan zal je metabolisme afnemen.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Heb een nieuw voedingsschema gemaakt, hopelijk dat jullie hem kunnen openen!

Wat vinden jullie hiervan? Beter? nog tips?

En zou ik hiermee vet verliezen als ik ernaast krachttraining 4x in de week en nog een paar x doe hardlopen per week?

voedingsschema (nieuw) cutten.xls

oja, en nog een vraag, maakt het uit of je gezoute of ongezoute pindas eet?

Als het niet uitmaakt eet ik gewoon gezouten pindas, anders vervang ik ze voor ongezoute.
          Last edited by peter1; 24-02-2013, 13:32.

Comment

Ik zou ongezouten pinda's nemen. Maar (ongezouten) cashewnoten zijn een nog betere keuze.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Okee, dank voor je antwoord, neem ik ongezouten cashewnoten!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X