Hi,
Ik heb mij net al even voorgesteld dus dat zal hier niet meer nodig zijn ;-)
Ik train nu 4 jaar actief 2/3 x per week en de laatste 1,5 jaar minimaal 4x in de week. Ik zal uitleggen wat ik al heb gedaan om de laatste paar kilo's op de borst en buik kwijt te raken.
Schema veel verhalingen "300 schema"
4x in de week en elke dag 2 spiergroepen ( buik extra). Elke spiergroep totaal 300 herhalingen, dus 300 opdrukken 300x buik en 300x rug bijvoorbeeld. Hierna nog even een interval ren, fiets, cross van 15 min.
Eten, alleen groente, vis, vlees, fruit en eiwitshakes
Schema alles achter elkaar
3x rondes van 8 oefeningen achter elkaar 2 spiergroepen. Erg intensief.
voeding idem als hierboven alleen wel rijst en af en toe wat brood
Split schema
zal bekend zijn. alle spiergroepen 2x in de week. 3x 8 herhalingen en ook eens afgewisseld met 3 herhalingen en dan beginnen met bijv 8.10. 12 kilo en dan 4e set 8 kg.
Soms 1 dag in de week 1 uur box training ipv 1 kracht oefening.
Tijdens dit schema het laatste half jaar liep ik ook nog 2x in de week. ma, di,donderdag en vrijdag fitness. Woensdag snelle loop 15 km 1:13 en weekend minimaal 21 kilometer. Laatste 8 weken niet gelopen ivm knie blessure
helaas nog steeds niet droog.
gewicht 88
vet % 10,4
Iemand nog tips?
Alvast heel erg bedankt!!!
Erik
Ik heb mij net al even voorgesteld dus dat zal hier niet meer nodig zijn ;-)
Ik train nu 4 jaar actief 2/3 x per week en de laatste 1,5 jaar minimaal 4x in de week. Ik zal uitleggen wat ik al heb gedaan om de laatste paar kilo's op de borst en buik kwijt te raken.
Schema veel verhalingen "300 schema"
4x in de week en elke dag 2 spiergroepen ( buik extra). Elke spiergroep totaal 300 herhalingen, dus 300 opdrukken 300x buik en 300x rug bijvoorbeeld. Hierna nog even een interval ren, fiets, cross van 15 min.
Eten, alleen groente, vis, vlees, fruit en eiwitshakes
Schema alles achter elkaar
3x rondes van 8 oefeningen achter elkaar 2 spiergroepen. Erg intensief.
voeding idem als hierboven alleen wel rijst en af en toe wat brood
Split schema
zal bekend zijn. alle spiergroepen 2x in de week. 3x 8 herhalingen en ook eens afgewisseld met 3 herhalingen en dan beginnen met bijv 8.10. 12 kilo en dan 4e set 8 kg.
Soms 1 dag in de week 1 uur box training ipv 1 kracht oefening.
Tijdens dit schema het laatste half jaar liep ik ook nog 2x in de week. ma, di,donderdag en vrijdag fitness. Woensdag snelle loop 15 km 1:13 en weekend minimaal 21 kilometer. Laatste 8 weken niet gelopen ivm knie blessure
helaas nog steeds niet droog.
gewicht 88
vet % 10,4
Iemand nog tips?
Alvast heel erg bedankt!!!
Erik
Comment