Dag allen,
Ik ben een vrouw van 27 jaar, 1.79 lang en 90 kg (kom oorspronkelijk van de 139 kg af). Ben deze kilo’s over de loop van de jaren kwijt geraakt met verschillende dieeten.
Graag wil ik afvallen tot de 75/80 kg. Ik heb een personal trainer en daar train ik 3x per week krachttraining mee (ma, do en zat).
Daarnaast doe ik ook nog wat aan cardio.
Mijn verhouding voor de maaltijden is als volgt berekend op basis van mijn lichaamssamenstelling:
35 gram koolhydraten
25 gram eiwitten
12 gram vet
Onderhoud van kcal ligt op de 2200 en verdeelt over 6 maaltijden dan.
Voornamelijk ziet een dag er als volgt uit:
Ontbijt
200 ml magere yoghurt, 1 appel, handje ongezouten noten
Tussendoor
4 rijstwafels met kipfilet en roomboter of 1 tartaar met 100 gram zilvervliesrijst
Lunch
3 gebakken eieren met rauwkost of spelt/zuurdesembrood met kipfilet/rosbief en roomboter
Tussendoor
4 rijstwafels met kipfilet en roomboter of 1 tartaar met 100gram zilvervliesrijst
Avond
1 stukje kipfilet of tartaar, 100 gram zilvervliesrijst en groenten
Tussendoor
500 gram magere kwark en handje ongezouten noten
Drinken: groene thee en water
Ik zit hiermee nu op de 1700/1800 kcal. Ik merk nog niet dat ik hiermee afval en doe dit eetschema nu ongeveer 1 maand.
Ik merk wel dat ik meer spieren begin te krijgen, maar voel me hierdoor ook ‘zwaarder’. Hebben jullie nog tips wat ik kan doen? Zijn er supplementen die ik kan nemen?Ben begonnen met de L carnitine te slikken.
Ik heb vloeibare visolie maar krijg die niet weg. Ik hoor graag van jullie en bedankt.
Graag wil ik afvallen tot de 75/80 kg. Ik heb een personal trainer en daar train ik 3x per week krachttraining mee (ma, do en zat).
Daarnaast doe ik ook nog wat aan cardio.
Mijn verhouding voor de maaltijden is als volgt berekend op basis van mijn lichaamssamenstelling:
35 gram koolhydraten
25 gram eiwitten
12 gram vet
Onderhoud van kcal ligt op de 2200 en verdeelt over 6 maaltijden dan.
Voornamelijk ziet een dag er als volgt uit:
Ontbijt
200 ml magere yoghurt, 1 appel, handje ongezouten noten
Tussendoor
4 rijstwafels met kipfilet en roomboter of 1 tartaar met 100 gram zilvervliesrijst
Lunch
3 gebakken eieren met rauwkost of spelt/zuurdesembrood met kipfilet/rosbief en roomboter
Tussendoor
4 rijstwafels met kipfilet en roomboter of 1 tartaar met 100gram zilvervliesrijst
Avond
1 stukje kipfilet of tartaar, 100 gram zilvervliesrijst en groenten
Tussendoor
500 gram magere kwark en handje ongezouten noten
Drinken: groene thee en water
Ik zit hiermee nu op de 1700/1800 kcal. Ik merk nog niet dat ik hiermee afval en doe dit eetschema nu ongeveer 1 maand.
Ik merk wel dat ik meer spieren begin te krijgen, maar voel me hierdoor ook ‘zwaarder’. Hebben jullie nog tips wat ik kan doen? Zijn er supplementen die ik kan nemen?Ben begonnen met de L carnitine te slikken.
Ik heb vloeibare visolie maar krijg die niet weg. Ik hoor graag van jullie en bedankt.
Comment