HIIT en HGH! Wat een geweldig artikel en uitleg!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HIIT en HGH! Wat een geweldig artikel en uitleg!

Wat een geweldig artikel en interview met videos!
    Wat vinden jullie hiervan.Sprint 8 Exercises Increase Your "Fitness Hormone" Levels

Peak Fitness Exercise Benefits | Phil Campbell Interview

Laat jullie reacties hierachter.
    Huidig: 106,2KG Doel eind december: 90Kg Doel maart 2014: 85Kg
    Einddoel juni 2014 80Kg

Jah, overdrijven is ook een kunst, simpel gezegd zal alles wat je spieren of iets anders beschadigd de productie van GH verhogen. Er zit vast wel een kern van waarheid in aangezien sprinten de spieren wel beschadigd.

Dus een gemiddeld persoon van rond de 30/40 die snachts hooguit 1 a 2 IU GH vrijgeeft en bij een krachttraining iets van 0,2 of 0,5 IU extra kan genereren en door de dag heen bijna geen GH in zijn bloed heeft, kan dus 0,05 x 700% 0,35 IU aan GH aanmaken. Net zo veel of minder als dat je met krachttraining kan produceren. Voordat je daar een jonge huid mee krijgt moet je nog veel ontspannen.
    Ik zeg niet dat sprinten niet goed is of geen GH aanmaak stimuleert. Ik wil enkel zeggen dat het niets meer kan zijn dan een normale kracht training en onvoldoende is om even snel droog te worden door de GH tijdens sprint.
    Wat bij sprinten wel het geval is is: Glucagon (anatagonist insuline) het mobiliseert vet en waarschijnlijk is dat de gouden droogformule.
    Iedereen heeft inderdaad 3 type spiervezels 1 2a en 2b en de verhoudingen verschillen per mens door de genetische aanleg, maar door te oefenen kan men wel degelijk invloed op spiervezel verhoudingen uitoefenen.
    Bij kinderen en jongeren bevordert GH aanmaak van botten in de metafyse en epifyse, bij volwassenen resulteert het in de groei van botten, ongeacht of je er aanleg voor hebt of niet. Als je hgh gebruikt groeien je vingers, je kaken en botten op je voorhoofd omdat deze botten niet afhankelijk van de epifysaire groeischijven zijn. Je lichaam laat niet alleen botten groeien, maar ook alles wat er aan de botten hangt.

Bind mij niet aan de cijfers, het gaat mij om de verhoudingen en een snelle vergelijking. Conclusie, plausibel, maar het effect wordt overdreven en ik denk dat je na jaren sprinten en kilometers verder, niet jonger gaat ogen, maar wel veel gezonder zal zijn en een superieure conditie zal hebben
    There are no pacts between lions and men!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X