losse huid tijdens transformatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• losse huid tijdens transformatie

Hey mensen ben nieuw hier en heb een vraagje.
    Heb al veel gezocht op het internet maar kan niks concreets vinden.

Mijn naam is Michael en ik ben 24 jaar.
    Ik ben al heel mijn leven te dik geweest en heb een half
    jaar geleden eindelijk besloten om er iets aan te doen.
    Nu heb ik met gezonde voeding en bewegen en krachttraining
    het voor elkaar gekregen om 22 kg af te vallen. Alleen ben ik nog steeds
    niet tevreden met mijn lichaam.

Het enige waar bij mij nog vet zit is mijn kont, buik en onderrug.
    Alleen ben ik over mijn buik onzer of dat het losse huid is of vet.

Als ik voorover buk dan hangt mijn buik heel erg en ziet er
    uit als als een sharpei. De huid voelt ook erg dun aan
    en de buik is ook ingevallen op sommige plaatsen.
    Wel voel ik mijn buikspieren er goed doorheen

Mijn vraag is heeft iemand hier daar ooit last van gehad en heeft diegene
    Het weg kunnen trainen en hoe en hoe lang?

Bedankt in ieder geval

Excuus ik weeg nu 90 kg en ik ben 196cm lang. Buikomvang 98 cm

Comment

Welkom.

Ten eerste; Dikke respect dat je zoveel afgevallen bent! Echt heel knap en daar mag je trots op wezen!
      Over de huid, op een gegeven moment trekt het wel bij. Probeer met een goed voedingsschema rond je onderhoud te eten, zodat je ook spiermassa begint aan te zetten. Door spiermassa aan te zetten en nog wat vet te verliezen, groei je dus als het ware iets en trekt de huid zich al iets strakker.

Succes!
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

22KG is natuurlijk niet niks !!

Eiwitten herstellen de huid en de huid is ook niet in een maand zo erg opgerekt.
        Neem dus allemaal kwaliteits eiwitten met aminozuren etc. dat kan het bevorderen.
        Dacht dat regelmatig scrubben dit process ook versnelde :P

Het zal enige tijd duren voordat de huid weer een beetje is opgetrokken en operatief zou ik pas als laatste optie nemen.
        Neem aan dat je spiermassa wilt gaan aanzetten in de loop van de tijd? Dan zal je huid natuurlijk ook weer strakker komen te staan
        Quitters never win !

Comment

Je hebt gewoon nog teveel vet op de buik zitten om er iets van te kunnen zeggen.
          De huid vervangt zichzelf 1x per jaar totaal, dat wil zeggen dat het idd even duurt eer het weer strak is.
          Maar dan moet je tussendoor niet weer aangekomen zijn en het dus weer opgerekt hebben.
          Geduld is in deze een schone zaak, want laten we eerlijk zijn je hebt het er ook niet in 2 maanden aan gevreten.

Comment

Geef het tijd, als het wel huid is dan is het met een klein jaartje alweer een heel ander gezicht.
            22kg verliezen is heel netjes, maar met jouw lengte en leeftijd lijkt het me erg stug dat het niet bijtrekt (als het al allemaal vel is, want het zal ongetwijfeld ook gewoon vet zijn).

Gewoon netjes eten helpt al een hoop. Onder andere zink, vitamine A en C helpen je erbij, eiwit en goede vetten. Maar als je gewoon netjes eet volgens wat hier aangeraden wordt, dan kom je al automatisch heel ver.
            En met krachttraining ga je natuurlijk je lijf als het ware 'opvullen' waardoor alles ook weer strakker komt te staan
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Pff 22kg in 6 maanden. Netjes hoor maar ik denk dat je het iets te snel hebt gedaan. Maar dat trekt nog wel bij, maar dat heeft zo zijn tijd nodig. Ik zou in de toekomst wat minder snel proberen!

Comment

Bedankt voor de reacties mensen ik neem zelf aardig wat eiwitten, al vanaf dag 1 van het afvallen. Ik gebruik een kilo whey per week ( gold standard en / of stacker2) en daarbij mijn herstel shakes (Born) voor na KT. Voor de rest eet ik gewoon me groenten elke dag en 4 a 5 stukken fruit ( voornamelijk mandarijntjes) en elke dag een handje cashew en avondeten is meestal rijst met vlees.

Haha en ik hoop dat ik het volgend keer niet meer hoef af te vallen

Ik hoop wel voor de zomer klaar te zijn haha.

Comment

Respect voor het afvallen. Je huid trekt wel weer bij zoals al is gezegd. Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is je voedingspatroon. Een kilo whey per week slaat namelijk nergens op. Je drinkt veel te veel shakes ipv dat je eiwitten uit voeding haalt. Ga je eens inlezen in de voedingssectie zou ik zeggen.

Wat zijn herstelshakes eigenlijk?
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Kilo whey per week is toch nog al wat zeg, teken dat je voeding niet correct is.
                    Maak voor jezelf n voeding schema en kijk wat er niet klopt.
                    Doe het netjes en goed, het zal je verbazen hoe snel je ervan opknapt. Probeer niet te veel vloeibaar te eten (shakes)

Gus is me veur...

Comment

Thanks zal gelijk ff kijken. Ik heb wel alles bijgehouden 6 maanden lang in een voedingsdagboek (staat online zal van het weekend even linken zit nu op me telefoon) moet zeggen dat ik de shakes neem bij me eten en niet mijn eten vervang door shakes.

Herstelshakes neem ik na intensieve KT. Daar zitten koolhydraten en eiwitten in die gelijk worden opgenomen door je spieren, voor minder spierverlies en spierpijn.

Ow en ik eet trouwens ook veel eieren en savonds me kwark haha

Comment

Lulkoek, jouw herstelshake is een weightgainer.... En die moet jij nu net niet hebben!
                        Ik zeg STOP daarmee.. En ik meen het.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X