grapefruits(ap)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• grapefruits(ap)

Hi,

Ik vroeg me af of grapefruits(ap) helpt met afvallen want er zijn wat tegenstrijdige verhalen oa dat

Grapefruits een speciaal enzym bevatten dat invloed heeft op je spijsvertering en dat dit enzym reageert met vet moleculen. Alles wijst er op dat door deze reactie vet moleculen sneller verbranden en de stofwisseling versnelt.
    Eet rode grapefruits geen gele. Grapefruitsap helpt minder goed dan het eten van een grapefruit.Onderzoek van de Universiteit van Florida heeft aangetoond dat het regelmatig eten van grapefruits het afslankproces significant kan versnellen.

(zie ook
    Hoe grapefuits helpen bij het afslanken)

Terwijl het voedingscentrum aangeeft dat dit een fabeltje is.
    I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

afvallen? vet verbranden? Citrus in het algemeen? Grapfruit specifiek?

Bekend is dat het je insulineniveau stabieler houdt, waardoor je minder hongerneigingen, of zoetheidsaanvallen kunt verwachten, dit zal dan weer positief uitpakken voor je afvaldoel. As citrusfruits go, vind ik grapefruits een goede, maar dat is persoonlijk.

(grapefruitsap helpt minder goed slaat op het gemis van de vezels uit het vruchtvlees welke je een voller gevoel geven, naast de vochtintake, kijkend naar de 'werkende stofjes' kun je het net zo goed persen.)
    - MKLP

Comment

In verse grapefruit zit wel iets extra's wat nut heeft ja. Sap denk k niet. Maar zonder goed dieet enzo heeft t sowieso geen nut
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Goede toevoeging van Patriciaaa inderdaad, ik heb het ook alleen over vers (geperst of niet), geenzins over pakken sap e.d.
        - MKLP

Comment

Dat van vetverbranding activering ken ik niet. Wat ik wel weet is dat het goed is om na het opstaan citrusvruchten te eten. De reden hiervan is dat het je nieren activeert omdat het het zuur moet verwerken. Dus het helpt om je nieren "wakker te maken", om het maar in simpele termen uit te drukken.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X