Hoe te beginnen met de cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe te beginnen met de cut?

Beste Leden,

Ik was van plan om volgende week te gaan cutten maar ik weet niet precies wat ik moet veranderen aan me voedingsschema en wat ik er inplaats van moet eten.

Kunnen jullie mischien wat tips of voorbeelden geven?

Hier mijn huidige schema:

http://www.myfitnesspal.com/nl/repor...&to=2014-02-27

me avond eten zit er nog niet bij want dat verschilt per dag. Maar ik kom uit rond de 3800 cal per dag.

Me onderhoud is rond de 3200-3300

Ik zit kwa onderhoud veel lager ongeveer 2600 kcal maar bij mij ziet het er een beetje als volgt uit:

Maaltijd 1: Melk, havermout, Whey en een banaan.
    Maaltijd 2: Volkoren boterhammen met pindakaas en/of kipfilet of tonijn.
    Maaltijd 3: Halve bak magere kwark met een appel of peer.
    Maaltijd 5: Rijst, kipfilet en groente.
    Maaltijd 6: Halve bak magere kwark met ongezouten/ongebrande noten.

Ik denk dat het bij cutten vooral belangrijk is gezond en schoon te eten. En ook ik eet wel eens wat de pot schaft maar neem dan vaak 1 a 2 aardappels met veel groente en vlees en bij pasta meer groente en saus dan pasta.

Als las ik het dus vergelijk met jou wat meer kleinere maaltijden. Maar lees de sticky's eens door!
    Daar heb ik al m'n info ook vandaan en aan de hand daar van m'n cut schema gemaakt!

Comment

cutten = beneden onderhoud eten

dus zakken met die kcals, eiwitinname mag hoger zijn dan je in de bulk hanteert.. aangezien je met een deficit kampt worden ook meer eiwitten als brandstof gebruikt. probeer schoon te eten, dus complex. vermijd snelle suikers en eet producten die verzadigen. ga niet te laag zitten in kcals en houdt reefeeds.

good luck!
      Last edited by generation_iron; 28-02-2014, 10:04.

Comment

Die kwark eruit halen is het makkelijkst denk ik.

Dan die macaroni door de helft delen en volgens mij mis je dan al aardig wat kcal anders die macaroni helemaal eruit mikken. En die 100gram van andere maaltijd om workout verdelen.

begrijp me niet verkeerd mocht je die kwark echt lekker vinden gewoon eten! Maar dat is vrij weinig volume dus je krijgt dan t idee dat je geen flikker eet op een dag omdat je zn caloriebom weg eet in 2minuutjes.

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
          Die kwark eruit halen is het makkelijkst denk ik.

Dan die macaroni door de helft delen en volgens mij mis je dan al aardig wat kcal anders die macaroni helemaal eruit mikken. En die 100gram van andere maaltijd om workout verdelen.

begrijp me niet verkeerd mocht je die kwark echt lekker vinden gewoon eten! Maar dat is vrij weinig volume dus je krijgt dan t idee dat je geen flikker eet op een dag omdat je zn caloriebom weg eet in 2minuutjes.
          kwark een calorie bom???hahah zo heb ik ze nog niet gehoord
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

500 gram kwark is 250 kcals dat is tog geen kcal bom?
            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Eerst lezen dan kwekken.. het is aardbeien kwark 480 kcals.

@ TS: waarom geen magere franse kwark?

Comment

Excuseert u mij overheen gelezen. idd gewoon magere kwark pakken als je dat niet lust wat fruit dooheen doen. of 250 ml melk 250 ml kwark en schepje whey(als het in ja macro`s past) is ook een idee.
                Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

met wat de pot schaft bedoel ik meer van ik eet wat me moeder maakt alleen zij houd ook rekening met mij en ze maakt speciaal zoete aardappelen met bloemkool bijvoorbeeld zulke dingen.

Verder zie ik veel schema`s met brood erin maar ik hoor ook dat brood uitzet in vet of is dat verkeerd?

Comment

ik ga het proberen om magere kwark met fruit te eten. Verder was ik van plan om e macaroni maaltijden eruit te gooien en inplaats daarvan bijvoorbeeld sla met wat gehakt/kip en tomaten en brocoli ofzo iets dan zit ik ook al aardig naar beneden in cal.

Comment

Originally posted by geasus View Post
                      Verder zie ik veel schema`s met brood erin maar ik hoor ook dat brood uitzet in vet of is dat verkeerd?
                      Dat is verkeerd!
                      (bruin)Brood eten kan geen kwaad en is voor veel mensen makkelijker in te plannen als rijst met kip etc.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by brillant View Post
                        hahahah ja echt he ja!!

Comment

Originally posted by rainman View Post
                          Dat is verkeerd!
                          (bruin)Brood eten kan geen kwaad en is voor veel mensen makkelijker in te plannen als rijst met kip etc.
                          okee dan ga ik mischien in de cut brood eten maar dan moet je ongeveer 4 sneedjes eten toch ? per maaltijd ?

Comment

Originally posted by brillant View Post
                            Zaanse Hoeve - Magere Kwark Aardbei, 500 gram
                            480 kCals
                            75g KH
                            1g Vet
                            43g Eiwitten

Nogal wat kCals voor een bak kwark. En kijk eens naar de hoeveelheid KH. Het grootste gedeelte is waarschijnlijk suiker.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Zaanse Hoeve - Magere Kwark Aardbei, 500 gram
                              480 kCals
                              75g KH
                              1g Vet
                              43g Eiwitten

Nogal wat kCals voor een bak kwark. En kijk eens naar de hoeveelheid KH. Het grootste gedeelte is waarschijnlijk suiker.
                              okee ik ga stoppen met die kwark :P ik ga magere kwark met losse aardbeien of banaan proberen als dat beter is

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X