sport vasten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sport vasten

Weer eentje die ik nog niet kende: sportvasten.nl. Iemand hier die dit kent en er ervaring mee heeft? Een kennis van me is ermee bezig. Kost een paar centen en wat ik ervan begrijp zit je vooral aan de poeders en supplementen voor 10 dagen. Dat klinkt mij al vrij beroerd in de oren maar ze zweren erbij dat het je vetverbranding een push geeft. Hij is 5 kilo kwijt waarvan ik me afvraag of dat niet gewoon voor een groot deel vocht is.

Nu heb ik eea. zitten lezen erover en ben ik toch wel benieuwd of dit idd. je vetverbranding stimuleert. Iemand ervaring of een mening?
    Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Vaak verlies je vooral veel vocht. Allemaal poedertjes kunnen nooit de basis voor een goed dieet zijn
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

je krijgt een minikuurtje voor 35 euro maar ze vertellen niet wat het erna kost dus gewoon weer is bullshit.niet intrappen dus
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ik wist niet eens dat vasten ook een sport is tegenwoordig.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

ga nou maar gewoon goed dieeten en sporten. dat is de basis van alles

Comment

Er is ook bulkvariant toch..ik geloof er weinig van.

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Ja bulkvasten... hahaha.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Het is wel revolutionair; vasten en toch aankomen. Gat in de markt!
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Voor de duidelijkheid: dit is helemaal niks voor mij want ik denk dat ik na 2 dagen omval. Daarnaast gaat het bij mij nog steeds prima (wel wat minder snel als anderhalf jaar geleden) en dat houd ik ook goed vol. Sterker nog: het is helemaal ochtendroutine geworden en ik zit er hard over te denken om ook een vechtsport te gaan doen.

Ik ben meer benieuwd naar de logica erachter (als die er al is). Je moet ook waarden in je urine meten en daar schijnt dan een omslagpunt in te komen waaraan je kunt zien dat je lichaam meer over gaat op vet verbranden. Misschien dat iemand hier weet wat je dan meet en waar dat over gaat.
                  Why so serious?

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
                    Voor de duidelijkheid: dit is helemaal niks voor mij want ik denk dat ik na 2 dagen omval. Daarnaast gaat het bij mij nog steeds prima (wel wat minder snel als anderhalf jaar geleden) en dat houd ik ook goed vol. Sterker nog: het is helemaal ochtendroutine geworden en ik zit er hard over te denken om ook een vechtsport te gaan doen.

Ik ben meer benieuwd naar de logica erachter (als die er al is). Je moet ook waarden in je urine meten en daar schijnt dan een omslagpunt in te komen waaraan je kunt zien dat je lichaam meer over gaat op vet verbranden. Misschien dat iemand hier weet wat je dan meet en waar dat over gaat.
                    Bedoelen ze niet ketose? Dat kan je vaak ook wel ruiken
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by frankysummer View Post

Dat is inderdaad ketose, zoals Patricia heeft opgemerkt. Om dat te meten kun je Ketostix gebruiken.

- Dave Tate

Comment

Even gegoogled op ketose en daar lijkt het idd. op. Thanks, weer iets geleerd.
                        Why so serious?

Comment

En dan te bedenken dat er door zulke grapjes weet ik het hoeveel mensen zichzelf dingen aan gaan doen waar ze absoluut niks van weten... Vind het sowieso onverstandig om dieten te volgen waarbij je helemaal niet weet waar je mee bezig bent, en dan ook nog lekker ketose in gaan..
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik heb met die Jeroen op de bank gezeten en het besproken; het principe stikt van de aannames en moeizame onderbouwing. Het werkt niet beter dan een regulier crash dieet, en daarmee klaar.
                            Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Ik heb er ook wel eens over gedacht, maar ben toch bang dat je er erg slap van in de huid gaat zitten en spiermassa kwijt raakt.
                              Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X