Ik weet het niet meer!!! grrr

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik weet het niet meer!!! grrr

Ik heb nu een schema waar ik mij aanhoudt.
    Ik wil graag mijn 9 kilo lichter worden maar 1 of andere manier lukt het niet.

Ik ben vanaf januari al bezig en ik zie nog geen verbetering. De lente komt eraan en wordt nu wel heel erg depressief ervan omdat het niet lukt!!!

Mijn schema ziet er als volgt uit:
    Ontbijt : kwark of een ei
    Tussendoor: fruit
    's Middag: brood met ei of een salade.
    Tussendoor: kwark met fruit of een handje amandelen.
    Avondeten: veel groente, beetje rijst en vlees of kip
    Voor het slapen: magere kwark

Ik doe 3 x per week fitness + 45 minuten cardio en 2 keer een uur cardio.

Wie o wie kan mij helpen????

Hier kunnen we weinig mee. Voeg de kcal, eiwitten, koolhydraten en vetten per product eens toe. Ik vermoed trouwens dat je lange tijd te weinig hebt gegeten en dat je metabolisme nu plat ligt.
    Ik doe een gok

Comment

9 kilo is nogal wat
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Hey Cynthia,

wat je enorm kan helpen en voor ons ook gemakkelijker stuurt is je kcals bijhouden.

Er zijn oa apps voor, of je kunt de excelsheet uit deze link gebruiken: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Vul daar eens in wat je op een dag zoal binnenkrijgt en vermeld de getallen hier ook even.

Concrete getallen heb je veel mee aan als een lijstje van producten, geeft je stukken meer inzicht in wat je nou eigenlijk doet.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Waarom wil je lichter worden? Wat maakt gewicht uit? Ik zou eerder naar het vetpercentage kijken of beter zelfs: gewoon in de spiegel
          Maar je wilt afvallen. Kortgezegd: bereken je onderhoud (de kcal die je lichaam sowieso op een dag nodig heeft) en ga hier ongeveer 500kcal onder zitten. Dit is heel kort genomen dus ik zou je eerst eens gaan in lezen over voeding.
          Ga naar Dagelijkse Voeding en lees alle rode topics!

Comment

Originally posted by brillant View Post
            9 kilo is nogal wat
            goeie post weer

OT: reken uit wat je binnen moet krijgen en wat je nu binnen krijgt.. ben je echt hulpeloos dan schakel dynobet in.
            voor een paar tientjes helpt hij je goed op weg en bied hij nazorg.

succes!

Comment

Originally posted by diasog View Post
              Waarom wil je lichter worden? Wat maakt gewicht uit? Ik zou eerder naar het vetpercentage kijken of beter zelfs: gewoon in de spiegel
              Maar je wilt afvallen. Kortgezegd: bereken je onderhoud (de kcal die je lichaam sowieso op een dag nodig heeft) en ga hier ongeveer 500kcal onder zitten. Dit is heel kort genomen dus ik zou je eerst eens gaan in lezen over voeding.
              Ga naar Dagelijkse Voeding en lees alle rode topics!
              Inderdaad heel kort genomen. Al weten we haar inname van de afgelopen tijd (nog) niet, ik weet bijna zeker dat het stappenplannetje toch wat ingewikkelder gaat worden dan onderhoud berekenen en er 500 vanaf trekken.

Het belangrijkste is eerst even goed in kaart krijgen wat Cynthia nou zoal op een dag binnenkrijgt op het moment.
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Jup ik denk zelfs dat ze eerst meer moet gaan eten om haar metabolisme te herstellen voordat ze kan gaan beginnen met afvallen.
                Maar dit kan ik pas met zekerheid zeggen wanneer ze getallen post.
                Lengte
                gewicht,
                vetpercentage
                activiteitenfactor
                kcal inname laatste maanden
                etc.

Comment

dit zijn nog geen 750 kcal joh, lees je even in en maak een voedingsschema, dit gaat zo niet werken.

Comment

Originally posted by Cynthia View Post
                    Ik heb nu een schema waar ik mij aanhoudt.
                    Ik wil graag mijn 9 kilo lichter worden maar 1 of andere manier lukt het niet.

Ik ben vanaf januari al bezig en ik zie nog geen verbetering. De lente komt eraan en wordt nu wel heel erg depressief ervan omdat het niet lukt!!!

Mijn schema ziet er als volgt uit:
                    Ontbijt : kwark of een ei
                    Tussendoor: fruit
                    's Middag: brood met ei of een salade.
                    Tussendoor: kwark met fruit of een handje amandelen.
                    Avondeten: veel groente, beetje rijst en vlees of kip
                    Voor het slapen: magere kwark

Ik doe 3 x per week fitness + 45 minuten cardio en 2 keer een uur cardio.

Wie o wie kan mij helpen????
                    Dat ziet eruit als vrij weinig. Weinig eten betekent niet automatisch sneller afvallen

Comment

@topicstarter. Gebruik bijv. Myfitnesspal en ga komende dagen/weken goed loggen wat je allemaal naar binnen werkt. Heeft mij eerder enorm geholpen toen ik wat meer wilde weten over mijn eetgewoonten
                      I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

Hoi Cynthia,

Ik weet niet precies wanneer jij beweegt maar als ik jou was zou ik op de nuchtere maag 's ochtends bijv. een stuk hardlopen en hierna pas gaan eten. Ook cardio na een krachttraining is beter om je vetpercentage naar beneden te halen. Daarbij veel water drinken zodat je het vochtbalans wel goed op peil houdt.

Ik hoop je hiermee een beetje te kunnen helpen.

Comment

Volgens mij is dat nuchtere maag theorie achterhaald. Wat nou als je een bord spaghetti de dag ervoor eet? hoe ga je ooit het vet dan mobiliseren om te verbranden.

Comment

Ik denk dat je je niet zo druk moet maken over eetmomenten (zeker als beginner niet) maar om je eetpatroon en om het totaalplaatje daarvan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X