Vetpercentage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage

He bn-ers.

Ik ben nu 6 weekjes bezig met cutten. Zelf heb ik een weegschaal waar ik niets van op aankan.
    En via internet komen er veelal verschillende cijfers uit. Ik heb vanmiddag 3 tal foto’s gemaakt, ik ben erg benieuwd hoe hoog jullie mijn vetpercentage inschatten.

Mijn stats zijn:
    180 CM lang, 84,5 KG, buikomtrek 83CM, Nekomtrek 37 CM.
    En verder hoelang denken jullie dat het ong. duurt voordat mijn ABS zichtbaar worden en mijn armen wat ‘droger’ worden.
    Ik kom zelf van redelijk ver, woog in september bijna 94 kilo en had een buikomtrek van 96, vandaar dat ik nu zo gefocust ben op me buik, omdat daar eerst wel veel vet zat.
    Als laatst hoor ik graag nog tips waarvan jullie vinden welke spiergroep bij mij wel wat extra aandacht mag krijgen, denk zelf mijn rug. Aangezien ik die nu pas sinds 6 weken volop train en die het minste leuk vindt om te trainen..

Veel vragen, maar weet dat hier veel mensen zitten met veel ervaring en krijg graag feedbackJ!
    Attached Files

Ik denk tussen de 20 - 25%

Comment

Rond de 18/20%,al is het lastig in te schatten zo.
      Abs komen pas goed door richting de 10/12%,mits je abs hebt uiteraard.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Oke toch wat hoger als ik verwachtte, via internet kom ik namelijk rond de 15/16.

Comment

Originally posted by rainman View Post
          Rond de 18/20%,al is het lastig in te schatten zo.
          Abs komen pas goed door richting de 10/12%,mits je abs hebt uiteraard.

Ik wil niet lullig doen maar ik had voorheen 21% (4-puntsmeting) en alles was redelijk goed zichtbaar, vooral mijn borst en armen en rug. Buik alleen de bovenste 2 blokken.
          Kan ook liggen aan de massa of aan de meting zelf dat die gewoon ruk was, ik weet het niet.
          Daarom schatte ik hem op ~20-25. Want bij hem zie je dat minder goed naar mijn mening. Maar het beste is natuurlijk gewoon opmeten..

Comment

Ik heb zelf ook gemeten met volgens mij 7 puntsmeting kwam ik op 17 ong uit. Maar geen idee of dat goed gemeten is. Thanks igg

Comment

is geen goeie meetstaf diasog, op 20 procent heb ik ook nog gewoon abs.. hij heeft gewoon minder massa.

ik schat ook zon 18%

Comment

wil je niet demotiveren maar je moet nog wel ff ,maar ga zo door
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                  wil je niet demotiveren maar je moet nog wel ff ,maar ga zo door
                  Dat klopt zeker!

Comment

Bij een perfecte, proffesionele meeting kom je normaal gesproken een stuk hoger uit maar we gaan uit van een standaard huidplooimeting.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X