Cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio

Beste BN'ers,

Ik heb een probleem met mijn cardio. Ik werk momenteel op de Flora Holland bij een bedrijf en loop gemiddeld 35 km per dag in dat bedrijf. Heb het vandaag even bijgehouden met een stappenteller dus wist precies hoeveel ik verbruikte en hoeveel ik liep. Het lijkt mij dat cardio niet hoeft aangezien ik 5-6 x per week werk. Wat denken jullie hiervan?

Groeten, Kees.

Als je voeding goed is met zo'n baan hoeft het niet.

maar zit je in de cut?
    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Cardio is ook niet verplicht om aftevallen

Comment

35 km per dag?? Weet je het zeker? Da's bijna een marathon. zo'n 8 uur lang non stop lopen op normaal tempo.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
          35 km per dag?? Weet je het zeker? Da's bijna een marathon. zo'n 8 uur lang non stop lopen op normaal tempo.
          Bij bijvoorbeeld magazijnwerk is dat wel het geval ja dus kan best.

Comment

Originally posted by Sjoerdd View Post
            Bij bijvoorbeeld magazijnwerk is dat wel het geval ja dus kan best.
            Echt? 35km.. gemiddelde loopsnelheid is 5 km per uur = 7 uur non stop lopen.. Geloof je het zelf?

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
              Echt? 35km.. gemiddelde loopsnelheid is 5 km per uur = 7 uur non stop lopen.. Geloof je het zelf?
              Heb ik zelf ook gedaan.. Dus ja

Comment

Denk dat mensen zich mal verkijken op doe hoeveelheid lopen bij sommige jobs.
                Ik geloof het wel.
                In between obsessed periods

Comment

Hou ff op zeg. Doe ff een simpele rekensom idd en dan is 5 km/h ook nog doorstappen. Maar goed, je zal wel meer dan voldoende lopen dus extra cardio zie ik het nut niet van.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Sjoerdd View Post
                    Heb ik zelf ook gedaan.. Dus ja
                    Knap hoor, hebben jullie nooit lunchpauze, moet je nooit piesen? Neem aan dat je ook niet continue aan het lopen bent.. al helemaal niet 7 uur lang onderbroken. Wat waren je werkzaamheden? Wel toevallig dat ook jij je km's hebt bijgehouden, heb je ook je stappen geteld?

Comment

Originally posted by mdejonge View Post
                      Denk dat mensen zich mal verkijken op doe hoeveelheid lopen bij sommige jobs.
                      Ik geloof het wel.
                      Mocht dit kloppen, ook al is dit wel erg ongeloofwaardig, dan zou hij binnen een paar dagen geen voeten meer over hebben. Je moet toch ook werkzaamheden verrichten waarbij je stil staat? Een postbode ter voet zou nog minder afleggen..

Comment

mensen, hier vraag ik allemaal niet om.. Ik vraag om de cardio.. Voor degene die het allemaal niet geloven: 42954 stappen. Staplengte ongeveer 0.80. Dus reken maar uit. Iemand anders misschien WEL nuttige reacties dan alleen maar achterlijk reageren of het wel of niet kan? Momenteel bezig met de cut.

Comment

oja, werk 11-12 uur per dag waarvan ik inderdaad ongeveer 8 uur loop.

Comment

Ga toch fietsen!
                            Last edited by ultimatia; 11-06-2014, 22:05.

Comment

Nope, ik zie ook het nut niet om nog extra cardio te gaan doen. Wel zieke werkdagen overigens..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X