Cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gek man, geen extra cardio nodig!
    Je onderhoud zal zo al zeer hoog liggen door je hoge activiteitsniveau, schat dat je met al dat stappen wel rond de 2000kcal zal verbranden dus als je daar nog je bmr bijrekent dat ook rond de 2000kcal zal liggen mag je al 3500kcal gaan eten en ben je theoretisch nog aan het cutten (en dan is je krachttraining nog niet meegerekend).

Dat is er van uitgaande dat je metabolisme niet volledig op z'n gat zit omdat je al een hele tijd ruim onder je onderhoud eet?

Zou je trouwens zin hebben om na een werkdag van 43000 stappen lekker op de loopband te springen?
    Last edited by Theodore Rex; 11-06-2014, 22:28.

Comment

Thanks voor de reacties. Haha of ik er zin in heb? Als het moet dan moet het, maar lijkt me nu niet zo nodig. verbrand overigens ongeveer 2000 kcal ja.

Comment

Originally posted by keesvdniet View Post
        mensen, hier vraag ik allemaal niet om.. Ik vraag om de cardio.. Voor degene die het allemaal niet geloven: 42954 stappen. Staplengte ongeveer 0.80. Dus reken maar uit. Iemand anders misschien WEL nuttige reacties dan alleen maar achterlijk reageren of het wel of niet kan? Momenteel bezig met de cut.
        Achterlijk reageren? Ik denk dat jij beter maar even wat aan je houding kan doen, als mij (ons) iets onwaarschijnlijk lijkt dan word dat gewoon gemeld. Dan hoef je niet op deze manier te gaan reageren. Als je de posts goed gelezen hebt dan heb jij je antwoord al lang gehad. Ondanks je houding wil ik er wel wat aan toevoegen. Cardio is geen must, vetverlies gaat voornamelijk gepaard met een caloriedeficit. Hoe jij die creëert is je eigen keus. Vaak is het wel handig om de laatste restjes weg te krijgen, iedereen reageert hier ook anders op. Laat ik je serieus nemen en doen alsof je echt 35 km loopt per dag. Dan zijn dit aardig wat calorietjes wat verbrand worden. Als je ook nog eens aan cardio doet gaat je verbranding nog verder omhoog. Het kan positief uitpakken als je een vreetzak bent, mag je wat meer eten..

p.s.: blijf het knap vinden dat je zowat elke dag een complete marathon uit loopt, dan ben ik maar achterlijk

Comment

Mag ik wel vragen zonder achterlijk te zijn hoeveel dagen je p.w. werkt?

Comment

Hoe moeilijk is het nou om antwoord te geven op zijn vraag in plaats je ongeloof hier neer te zetten?
            En nee als je 35 km per dag loopt zie ik niet in waarom je uberhaupt cardio nog moet gaan doen.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
              Achterlijk reageren? Ik denk dat jij beter maar even wat aan je houding kan doen, als mij (ons) iets onwaarschijnlijk lijkt dan word dat gewoon gemeld. Dan hoef je niet op deze manier te gaan reageren. Als je de posts goed gelezen hebt dan heb jij je antwoord al lang gehad. Ondanks je houding wil ik er wel wat aan toevoegen. Cardio is geen must, vetverlies gaat voornamelijk gepaard met een caloriedeficit. Hoe jij die creëert is je eigen keus. Vaak is het wel handig om de laatste restjes weg te krijgen, iedereen reageert hier ook anders op. Laat ik je serieus nemen en doen alsof je echt 35 km loopt per dag. Dan zijn dit aardig wat calorietjes wat verbrand worden. Als je ook nog eens aan cardio doet gaat je verbranding nog verder omhoog. Het kan positief uitpakken als je een vreetzak bent, mag je wat meer eten..

p.s.: blijf het knap vinden dat je zowat elke dag een complete marathon uit loopt, dan ben ik maar achterlijk
              loop een dagje mee

Comment

Originally posted by Splatvoet View Post
                Mag ik wel vragen zonder achterlijk te zijn hoeveel dagen je p.w. werkt?
                5-6 dagen.

Comment

Originally posted by NickP View Post
                  Hoe moeilijk is het nou om antwoord te geven op zijn vraag in plaats je ongeloof hier neer te zetten?
                  En nee als je 35 km per dag loopt zie ik niet in waarom je uberhaupt cardio nog moet gaan doen.
                  thanks, +1.

Comment

Originally posted by keesvdniet View Post
                    loop een dagje mee
                    Nee dank je, typt GI terwijl hij zijn bakje kwark weg lepelt achter zijn bureautje.
                    Loop ze

Comment

Originally posted by NickP View Post
                      Waarom mag je ongeloof niet tonen?
                      Moeten we alles maar gewoon gaan geloven?
                      Wist je al dat ik 350 kg kon bankdrukken?
                      En dat er in shakes anabolu zitten?

En hiernaast heeft TS een uitgebreide antwoord van mij gekregen die helaas niet word gewaardeerd.

Comment

Ik vind dat je best je ongeloof mag uiten, maar na het duidelijk aangeven dat hij een stappenteller heeft gebruikt en niet 8 maar 11 uur werkt lijkt het me dan toch wel mogelijk zeker gezien wat voor werk hij doet.

@GI heb je een vid van die 350 kg

btw cardio is ook een beetje of je het zelf wilt, maar hoeft niet perse zeker niet met dit lopschema.
                        Goed gejat is het halve werk!

Comment

Ja goed, dat verteld hij er ook pas later bij van die 11 uur per dag werken.. Achja boeiend verder. Ik vind het klote voor hem

Opvallend vind ik dan wel dat dat cardio alleen gezien word als calorieverbrander, nooit worden bijv. de voordelen op het cardiovasculair systeem genoemd.

En een filmpje van mijn 350 kg benchpress East!!??!!! pff.. niet zo achterlijk doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X