Hey,
ik ben een sportieve jongen van 17.5 jaar die 3 keer per week badmintonned (3*2 uren) + thuis 2-wekelijks fitnessed met halters en soms met dit machien (http://www.fairbanksandcompany.com/sup/SP/sporting-athleticequipment/images/weight_machine_2.png).
Nu is er zich toch stillaan een bierbuikje aan het voordoen en ik merk ook dat ik op andere plaatsen vetter word. Dit wil ik natuurlijk weg (en spiermassa in de plaats, niet overdreven). Een wasbordje moet niet echt maar ik zou graag wat breder in de schouders worden en wat smaller daaronder.
Wat eet ik nu dagelijks?
's morgens 2 boterhammen
's middags 6 botterhammen
's avonds warme middag (diepvries pizza's, enz)
's avonds laat af en toe een yoghurt
Ik drink elke weekdag 1 blikje cola + 2-3 liter water.
Ik weet dat er wat moet veranderen aan mijn eetgewoontes, etc maar ik weet nu niet precies wat.. Daarvoor roep ik jullie hulp in
. Heb al redelijk veel topics gelezen hier en moet zeggen dat jullie wel pro's zijn.
Ik ben 1.84m groot en weeg nu 81 kg.
Hieronder mijn trainingsschema so far, mss dat je er wat aan hebt ivm mijn toekomstig schema:
maandag: 2 uur badminton
dinsdag: 1 uur lichamelijke opvoeding op school
woensdag: 2 uur badminton
donderdag: 2 uur badminton
vrijdag: 1 uur lichamelijke opvoeding op school
zaterdag: /
zondag: /
ik ben een sportieve jongen van 17.5 jaar die 3 keer per week badmintonned (3*2 uren) + thuis 2-wekelijks fitnessed met halters en soms met dit machien (http://www.fairbanksandcompany.com/sup/SP/sporting-athleticequipment/images/weight_machine_2.png).
Nu is er zich toch stillaan een bierbuikje aan het voordoen en ik merk ook dat ik op andere plaatsen vetter word. Dit wil ik natuurlijk weg (en spiermassa in de plaats, niet overdreven). Een wasbordje moet niet echt maar ik zou graag wat breder in de schouders worden en wat smaller daaronder.
Wat eet ik nu dagelijks?
's morgens 2 boterhammen
's middags 6 botterhammen
's avonds warme middag (diepvries pizza's, enz)
's avonds laat af en toe een yoghurt
Ik drink elke weekdag 1 blikje cola + 2-3 liter water.
Ik weet dat er wat moet veranderen aan mijn eetgewoontes, etc maar ik weet nu niet precies wat.. Daarvoor roep ik jullie hulp in

Ik ben 1.84m groot en weeg nu 81 kg.
Hieronder mijn trainingsschema so far, mss dat je er wat aan hebt ivm mijn toekomstig schema:
maandag: 2 uur badminton
dinsdag: 1 uur lichamelijke opvoeding op school
woensdag: 2 uur badminton
donderdag: 2 uur badminton
vrijdag: 1 uur lichamelijke opvoeding op school
zaterdag: /
zondag: /
Comment