Vetpercentage!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vetpercentage!!!

Hallo,

ben deze morgen bij men sportdokter geweest.

Vetgehalte 30% !!
    was even slikken.
    Ben 1,80 m groot en weeg nu 97 kg.

is dit vetgehalte normaal, of te hoog.

Ook moest ik een beetje lager gaan zitten in men Kcal per dag,
    zit nu op 3500 Kcal, 240 g eiwit; 400 g KH en 90 g vet.

Heb het al aangepast, en zit net boven de 3000, eiwit zelfde, KH 350 en vet ook zelfde.

Ben bezig met cutten, nu toch al 6 weken, ben al 6 kg kwijt, was voornamelijk vocht denk ik. Gaat nu langzamer. Hoop dat het nu een beetje gaar versnellen.

Grts

damn 30% is wel erg hoog kerel
    dan heb je gewoon 35 kg vet op je lijf

van daar ook de naam teddy waarschijnlijk
    Who's the Chef

Comment

Bf is wel hoog ja. Op welke manier is die gemeten en hoe oud ben je eigenlijk?
      Om te cutten zul je minder moeten eten dan je dagelijkse behoefte dus de belangrijkste vraag hier is wat is eigenlijk je dagelijkse behoefte...
      Als je die niet hebt uitgerekend blijft het een beetje aanmodderen natuurlijk.
      Wat cardio aan je schema toevoegen kan ook erg goed helpen, zeker als je dat nooit doet!

Comment

Originally posted by Shannasse
        Als je die niet hebt uitgerekend blijft het een beetje aanmodderen natuurlijk.
        !
        en dam wordt je vanzelf modderator
        Who's the Chef

Comment

Bf is gemeten met zo'n weegschaal, heb net elders op het forum gelezen, dat dit niet zo betrouwbaar zou zijn.

Ben 22,
          dagelijkse behoefte zou rond de 3200 liggen.

Cardio doe ik altijd na training zo'n 30 minuten.

@been, bijnaam is van men trainingsmaatje, zeg altijd dat ik een beer wil worden, en hij daaroop teddy, zodus.

Ga eens foto's laten maken door men vriendin, kan echt niet geloven dat ik zo hoog zit! Rug en schouders komen namelijk redelijk uit en armen ook,
          enkel beetje probleem met de buikje.

Grts

Comment

Heb de post met de foto's verwijderd, zoals je zelf al zei staan die al waar ze horen namelijk in het Foto's van Leden onderdeel. Geeft anders alleen maar een rommeltje met overal wat.

Hier staan de foto's en kan er commentaar op gegeven worden.

Comment

ik gok dat je lager dan 30 zit. Eerder 24 of zo. Ik zit met huidplooimeting rond de 30 en ben duidelijk vetter.

Comment

Aan je foto's te zien zou ik zeggen lager dan 30 kerel.

Comment

Ok, bedankt mannen,

toch nog nie zo slecht bezig dan,

was toch echt nie goe van die 30.

grts

Comment

kei veel succes met cutten!!!
                    de vorm is er wel, maarja dat laagje vet he!! ik heb/had hetzelfde probleem. maar met veel cardio en goed op je voeding letten ga je er wel komen. het is alleen een kwestie van volhouden!!

Comment

waar kan ik me bf ofso late meten??? me vetpercentage?
                      me spieren kun je overal goed zien behalve buik beetje je kunt de bovenste 2 blokjes klein beetje zien maar je ziet ook dat er echt een klein beetje vet bovenop zit ik moet er echt vanaf en wel zo snel mogelijk, kan dat in 3 maande? ben al 1 maand bezig met fitness kdoe dan voor de training 20 minute renne (250kcal laat het ding zien) en daarna 1.5 uur echt goed trainen met gewichten
                      iemand advies of iets?
                      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Eerst krachttraining doen kerel en daarna pas cardio.
                        Op deze manier verbrand je nauwelijks vet, als het net gaat beginnen stop jij al met de cardio en vervolgens heb je ook nog eens minder energie beschikbaar voor je krachttraining, dubbel verlies dus.
                        20 minuten cardio ná je krachttraining kan wel voldoende zijn.

Je bf kun je als het goed is op de sportschool laten meten, vraag er maar eens naar.

Comment

huh maar op de sportschool zei de instructeur dat ik mss beter eerst kon cardio'en omdat als ik na de training cardio zou doen ik voorniets kracht heb getraint omdat ik de massa eruit ren ofzo iets dus nu weet ik het echt niet meer wat doen jullie eerst krachttraining en dan pas cardio of juist andersom voor behoud van massa ????
                          laat maar horen of ik het fout doe..

Comment

Volgens mij heb ik dat in de vorige post al gezegd?
                            Je wilt vet verbranden, dit begint pas na een minuut of 20 cardio omdat eerst alle andere energievoorraden worden aangesproken.

Eerst cardio - daarna trainen = nauwelijks vet verbranding en weinig kracht om te trainen doordat alle snelle energiebronnen leeg zijn getrokken door de cardio.

Eerst krachttraining - daarna cardio = volop kracht en veel effectievere vet verbranding, doordat veel energie al is opgebruikt en het vet dus veel sneller wordt aangesproken.

Let er wel op dat je cardio niet te intensief is, ongeveer op 70% van je maximale hartslag (= 220 minus je leeftijd)

Duidelijker kan ik het niet uitleggen...

Comment

Originally posted by Shannasse
                              Volgens mij heb ik dat in de vorige post al gezegd?
                              Je wilt vet verbranden, dit begint pas na een minuut of 20 cardio omdat eerst alle andere energievoorraden worden aangesproken.

Eerst cardio - daarna trainen = nauwelijks vet verbranding en weinig kracht om te trainen doordat alle snelle energiebronnen leeg zijn getrokken door de cardio.

Eerst krachttraining - daarna cardio = volop kracht en veel effectievere vet verbranding, doordat veel energie al is opgebruikt en het vet dus veel sneller wordt aangesproken.

Let er wel op dat je cardio niet te intensief is, ongeveer op 70% van je maximale hartslag (= 220 minus je leeftijd)

Duidelijker kan ik het niet uitleggen...
                              heel erg bedankt voor je post maar mijn voornaamste doel is niet vetverbranden maar spieren kweken daarom mijn vraag: eerst cardio daarna krachttraining of andersom vetverbranden wil ik wel amar alleen op mijn buik voor de rest wil ik overal alles gespierder hebben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X