hm..mischien een domme vraag , maar toch

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hm..mischien een domme vraag , maar toch

Vraagje..

Ik woog eerts iets van 96 Kg en nu weeg ik 75 Kg dus ik was aardig wat afgevallen. Maaruh nu lijkt het wel of ik een beetje dikker ben geworden, maarja als ik naar muh buik kijk ofzo kan ik er nauwlijks vet van vastpakken... een beetje op mijn onderbuik, en mij bovenbuik weinig..en toch lijkt het dak dikker ben geworden.

Is hier een verklaring voor ofzo, komt dit vaker voor ?!

ik heb er wel aan gedacht mischien dat het ligt aan dat ik voor mijn eetschema aan het opbouwen ben maja..ik weet niet of dat echt kan ofzo..?

iemand ervaring mee ofzo

Ohja en kan iemand mij vertelle hoe ik achter mijn vetperzentage kan komen :S?????????
    Last edited by Spiros; 17-03-2006, 13:58.

Je bent meer gaan eten, is dus logisch dat je buik uit gaat zetten.
    Mijn buik leek op die van Ronnie Coleman toen ik aan het bulken was, je maag zet flink uit, dat was bij mij het geval.

Je vet kan je laten meten op de sportschool of zelf een tangetje aanschaffen.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Waardoor lijkt het of je dikker bent geworden dan? Dat zet je er niet bij en kan ook gewoon psychisch zijn natuurlijk.
      Je vetperventage kun je idd op de sportschool laten meten en dat zou ik ook zeker doen als ik jou was. Als je spieren wilt kweken zul je flink moeten eten, je zult zeker zwaarder worden en misschien ook wel een beetje vet aanzetten. Dat kan lastig zijn als je flink bent afgevallen maar daar moet je even doorheen, het is een andere manier van denken.

Als je eenmaal je vetpercentage weet kun je in combinatie met de weegschaal goed je vorderingen in de gaten houden zonder je al te druk te maken over 'dikker' worden.
      Vraag maar eens op de sportschool of ze een meting met de tang kunnen doen daar.
      Succes ermee.

Comment

Meten is weten inderdaad

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by corina
          Je bent meer gaan eten, is dus logisch dat je buik uit gaat zetten.
          Klopt, dat merk ik ook. Vooral 's avonds ervaar ik dat het meest. Als je 's ochtends opstaat voelt alles net weer wat strakker aan.
          Trainen is als je neus: je moet eruit halen wat erin zit.

Comment

Jep, s'morgens ben ik tevreden met mijn lichaam, maar zodra ik iets heb gegeten, komt het buikje weer opzetten.

Ik denk echt dat het dat is, gewoon doordat je meer eet dat daardoor je buik dikker is.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

je bedoelt waarschijnlijk dat je buik uitzet..

of misschien heb je nu wel massa gekweekt waardoor je dikker oogt

Comment

Originally posted by corina
                Jep, s'morgens ben ik tevreden met mijn lichaam, maar zodra ik iets heb gegeten, komt het buikje weer opzetten.

Ik denk echt dat het dat is, gewoon doordat je meer eet dat daardoor je buik dikker is.

pcies ja, naja eerst was ik echt te veel afgevallen...zei iedereen ook..was er een beetje te fanatiek mee bezig..echt erg :P haha maar nu ist wel weer normaal..kan snel afvallen maar ook aankomen..op 1 of andere manier :S

maar ok ja..'sochtends ist "wel ok" enja zodra ik eet zie je verschil, dus dan zal het daarwel aan liggen want ik eet alleen maar magere zuivel ( magere melk ..yoghurt etc) en als ik iets tussendoor eet is het vaak iets van meusli reepje ofzo..ook nauwlijks vet dus als ik het zo bekijk ja..eigelijk kan ik niet echt veel dikker worden + heb bes wel intensief trainings schema..dusja..

het zal daar wel aan liggen ja :P

(oehh nu krijg ik vast van muh zus te horen..." ja sukkel ik zei het toch" :P hahah maja...)

Comment

Tja vrouwen zijn nu eenmaal slimmer

Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Slimmer dan wat, het gemiddelde huisdier?

Greets...

Comment

hoorde laatste dat hun iq nog lager dan van een schaap lach hoor

Comment

tja ik weet niet of vrouwen slimmer zijn ..of wat hun gem. iq is..

('k weet wel dat mijn iq 138 is ..keertje getest bij zon jeugdzorg bureau) mischien handig

nee maar vrouwen denken meestal wel beter na dan mannen voordat ze dingen doen, en dat is niet te ontkennen!

Comment

Blijven nadenken bedoel je?

Greets...

Comment

ook ja hehe

Comment

Wel fijn dat ze er meestal ook over willen blijven praten..

Oké, on-topic maar weer zeker...

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X