Wasborddieet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wasborddieet

Hoi ik ben een Student 25 jaar uit Groningen
    Ik heb sinds kort het boek "Wasborddieet" van Mens Health in huis.
    Mijn doel is om een aantal kilos te verliezen, en meer spiermassa te verkrijgen. Om een strak en gezonder lichaam te krijgen.

Het wasborddieet spits zich op een aangepast voedingspatroon met veel eiwitten, vezels, calcium, gezonde koolhydraten en gezonde vetten om op een natuurlijk manier vet te verbranden.
    In het voedingsschema dat je volgt zitten veel noten, groene groenten, kip, magere zuivel, pindakaas, bosvruchten etc etc en ook 2 wei eiwitpoedershakes op de dagen dat je traint.
    6 maaltijden per dag.
    Voedsel als witbrood, witte pastas(geraffineerde troep) en vlees worden afgeraden.
    Niet zo gek lijkt me.

Verder volg je 3 keer per week een stevige circuittraining die je thuis of op de sportschool kunt uitvoeren. Eenvoudige maar zeer effectieve krachttrainingen. Vooral op je rug en buik borstspieren toegespitst.
    In dit 6 wekenprogramma kun je volgens het boek 8-10 kg vet verliezen en 2-3kg spiermassa verdienen.

Het wasborddieet verteld me dat cardio veelal juist je spiermassa verbrand, en dat het veel calorieen verbrand op het moment van de training. Krachttraining verbrand niet veel tijdens de training maar blijft juist doorgaan met vet verbranden uren erna zelfs snachts.
    Cardio zal zelfs de stofwisseling kunnen vertragen en op de lange termijn en daardoor zorgen dat je sneller weer aankomt.

Heeft iemand ervaring met dit dieet of heeft iemand tips of meningen hierover?
    Ik zal jullie op de hoogte houden.

Verhaal over cardio vind ik onzin iig ligt er maat net aan hoe je het doet.
    Opmerkingen over voeding klinken niet slecht maar zou toch graag een concreet voedingsschema van je zien voordat ik verder commentaar geef.
    De tips kunnen wel goed zijn maar je moet het ook nog om weten te zetten in iets werkbaars hè, vraag me ook af welke berekeningen ze in dat boek aangeven om te weten hoeveel je per dag zou moeten eten?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X