Wat moet ik doen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Fanatic View Post
    Wat hebben jullie allemaal hulpvaardige tips gegeven, aan dit meisje van 24 jaar....

Dat zou eigenlijk ook zo moeten zijn bij al die andere die er om vragen, maar daar zie ik het meestal niet bij staan.
    Wilde 't ook net zeggen

Maar prefereer dit hoor, goed bezig

Comment

zoo hele middag bezig geweest met een voedingschema samenstellen. Toen ik uit ging rekenen of ik nu de goede verhouding vet, koolhydraten en eiwitten en genoeg kcal had, kwam ik erachter dat ik er compleet naast zat!
      Nog even verder proberen dus!

Ik had net iets teveel vet, veel te weinig eiwitten en veel te weinig koolhydraten en TE WEINIG kcal!

Kan ik die eiwitten ook gewoon aanvullen met een protheineshake( 90%), of is die echt alleen voor na het sporten?

Ik plan het eten om het uur / anderhalf uur in. Telkens iets kleins en rond de lunch en diner net iets meer.

Ik kwam er ook achter dat in zonnebloempitten erg veel kcal zitten en erg veel vet! Iemand had me juist geadviseerd die veel te eten ipv ander dingen snoepen. naja ook maar niet doen dus!

Ik heb wel het idee dat ik op de goede weg zit.. bedankt voor alle hulp

Comment

klopt dit voedingschema

Ik heb geprobeerd een goed schema te maken. Klopt hier iets van?
        Ik kwam koolhydraten tekort.. dacht dat aan te vullen met een sportdrankje.

tabbellen kunnen schijnbaar niet ingevoerd worden.. excuus

Comment

Hoi JenJen,

Je kunt je tabel, of eigen maaksel op excel, opslaan in mijn documenten op je pc en deze dan via het forum op je discussie mee versturen.
          Je klikt op het paperclipje boven je quote.
          Hij gaat dan het bestand zoeken in mijn documenten.
          Aanklikken, openen en weer op reageren klikken
          Op deze manier kun je je voedingsschema en trainingsschema posten op het forum

Ik ben benieuwd.

Ik ben trouwens 2 kilo afgevallen in 3 weken tijd, en van vet% 43.8 naar 29.4 gegaan.
          Het mollige is er nu af.
          Dat vond ik zo vreselijk.

Ik doe geen cardio meer, alleen KT. ma/wo/vrij.
          Door die trainingen ben ik van 1200 kcal naar 1800 kcal gegaan en toch val ik heel rustig af nu.

Voel mij in 3 weken tijd veel slanker en krachtiger geworden.
          Het eten is misschien niet ideaal volgens de jongens van het forum.
          Maar ik ben gewend aan 3 maaltijden per dag en fruit om 15.30 uur.
          Dit laat ik maar eventjes zo, ik denk dat dit ook wel gaat veranderen als ik meer kcal. nodig voor mijn KT.
          Merk het wel.
          Ik neem wel meer eiwitten dan eerst, ik was zo slapjes en kreeg hoofdpijn. Dit is nu weg.
          Verder drink ik zeker 2 a 3 liter water per dag.
          En dan nog mn kopje thee-koffie natuurlijk.

Ik hoop dat je reageert.

Gr. Catje

Comment

@ Catje

Je zou er beter aan doen JenJen te adviseren de stickies te lezen ipv jouw koppige "schema" te volgen (ook al werkt dat goed naar jou eigen zeggen)
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ach ja...kan niet verwachten dat iedereen met een strikt eetschema of sportschema begint. Ik ben ook niet op de 1 of andere dag de schema's gaan doe die ik nu doe. Moet geleidelijk gebeuren anders is de stap mentaal te groot voor velen.

Comment

Daar gaat het niet om Vince. Het hele punt van discussie is dat de stickies gelezen moeten worden...en niet tegendraads advies gegeven moet worden. Als je energie voor je training nodig hebt, spiergroei wilt bevorderen en je BF wilt verlagen behoor je meerdere kleine maaltijden per dag te eten me tbij elke maaltijd voldoende proteine en zo min mogenlijk vet en matige hvh koolhydraten. Catje geeft exact het tegenovergestelde (Sonja Bakker achtige) advies: 3 maaltijden per dag en weinig tot geen proteine bij die maaltiden. Fout!
                Ik wil met mijn commentaar dus aangeven dat ze geen verkeerde adviezen moet geven als ze zelf nog geen enkel resultaat geboekt heeft.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X