noten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar daar kan ik niet halen.

ik heb gisteren een redelijke verpakking gekocht van Euroshopper. Is echt veel goedkoper dan ongezouten pinda's. Twee keer een beetje warm water er over en ze waren ook zoutloos. Prima oplossing? Of zie ik iets over het hoofd?

Comment

Originally posted by ijzer View Post
      maar daar kan ik niet halen.

ik heb gisteren een redelijke verpakking gekocht van Euroshopper. Is echt veel goedkoper dan ongezouten pinda's. Twee keer een beetje warm water er over en ze waren ook zoutloos. Prima oplossing? Of zie ik iets over het hoofd?
      Zolang er maar allemaal geen extra vetten en suikers zijn toegevoegd. Huismerken staan daar namelijk om bekend, budgetmerken nog meer. En Euroshopper bevat vaker dan je denkt troep. Ik lees dagelijks de verpakkingen tijdens mijn werk in het magazijn van AH. En dan schrik je vaak.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

staat wel 'plantaardige olie' op, maar dat is toch nodig om ze te roosteren oid?

Comment

staat wel 'plantaardige olie' op, maar dat is toch nodig om ze te roosteren oid?
          Zolang dat er staat is het safe, maar zodra er gehard palmvet, gehard plantaardig vet of gedeeltelijk gehydrogeneerde olie staat is het oei.

Comment

Ik heb zelf altijd macadamia mix van de markt.. Zou wel puur noten nemen.
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

bij de c1000 kun je een kilo (dop)pinda's kopen voor nog geen 2 euro

Comment

ga een beetje 120 gram noten per dag wegdoppen.... wil je me gek hebben? :P

Comment

Gewoon naar de LIDL gaan voor walnoten e.d. goedkoop en redelijke kwaliteit.
                  Overal wordt overigens walnoten aangeraden te nemen. Zijn alleen net even duurder dan andere noten.
                  Als je ze vers langs de weg kan kopen(of oprapen), gelijk doen is altijd erg goedkoop en pleur maar in de vriezer(anders gaan ze rotten) Hazelnoot en walnoot in de tuin zetten kan ook natuurlijk.

Als je goed oplet dan kom je trouwens zat hazelnootbomen tegen in parken e.d.
                  douw 5 noten in en bak aarde en zien wat er opkomt. Eigen boompje altijd goed.
                  1e Masters Superbody YBF 2011!
                  Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

waarom walnoten? Al weet ik dat er mbt pinda(olie) wat te doen is geweest mbt de gezondheid bij mannen.

Comment

waarom walnoten? Al weet ik dat er mbt pinda(olie) wat te doen is geweest mbt de gezondheid bij mannen.
                      Walnoten zijn rijk aan omega 3 vetzuren.

Comment

wist ik niet, supertip. Tnx!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X