Beginners Eetschema, feedback gevraagd!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginners Eetschema, feedback gevraagd!

Hallo iedereen,
    Aangezien ik een beginner ben qua goed eten post ik hier in de bijlage mijn voedingsschema. De bedoeling is om zoveel mogelijk vet te verbranden zonder spieren/kracht te verliezen. Hiernaast train ik natuurlijk nog (http://forum.bodynet.nl/trainingssch...-feedback.html is mijn schema op het moment) dus had ik het idee dat het misschien beter was om op onderhoud te eten of net daarboven en dan via de cardio af te vallen, zodat ik wel qua spiermassa kan groeien.

Mijn stats nu:
    20 jaar
    188cm lang
    97kg
    22% bf

De supplementen die in mijn schema staan zijn supplementen die ik gratis van een vriend van mij heb gekregen (op visolie, multivitamine en biergist na), ze staan er nu dus in, maar naar mijn idee is dit veelste veel aangezien ik nog een beginneling ben en het waarschijnlijk ook zonder kan. Dus als je ziet waar ik kan schrappen dan graag laten weten (ik zou het ook allemaal gewoon kunnen betalen, dus als je het idee hebt dat ik zo door moet gaan is dat ook geen probleem).

Het is dus niet zo dat ik denk er zo gemakkelijk af te komen door me helemaal vol te proppen met supplementen, ik zie gewoon door de bomen het bos niet meer en wil gewoon goed mijn doel behalen. Daarbij blijft iedereen om me heen er maar op hameren dat dit allemaal goed spul is en dat het zelfs voor een beginneling zal helpen (opnieuw, ik wil gewoon het goed doen, de gemakkelijke weg is niet van belang voor mij).

Alvast bedankt voor de feedback,

Met vriendelijke groet,
    Michael
    Attached Files

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X