Hoi allemaal,
Ik had 3 maart 2011 een bestelling geplaatst voor een bedrag van ongeveer 79,50 euro bij Nutrimax. Ik had alles betaald met maestro en wanneer ik naar mijn bestellingsstatus ging kijken stond er tot mij eigen verbazing: Bestelling geannuleerd.
Ik had direct erna opnieuw dezelfde bestelling geplaatst, alles betaald en bij deze bestellingsstatus stond: Bestelling in behandeling.
Voor nutrimax geldt dat wanneer je voor 20u besteld dat je het de volgende dag krijgt. Met 1 dag vertraging kreeg ik het pakketje.
De week die daarop volgde ging ik de rekening uittreksels halen. Daar stond wel dat ik 2 keer het bedrag van 79,50 euro had gestort op hun rekeningnummer.
Ik meteen een mail gestuurd met de vraag of men mij 79,50euro kon terugstorten. 3 dagen erna nog altijd geen mail gekregen.
Ik stuur terug een mail met de vraag of er wel iemand werkte daar op het bureau.
Een week erna nog ALTIJD geen mail gekregen, heb dan 26 maart opnieuw een kwade mail gestuurd.
Resultaat: Tot nu toe nog altijd geen teken van reactie teruggekregen.
Wie heeft er raad bij mijn probleem ? Wie heeft nog problemen gehad bij Nutrimax ?
Staat deze discussie onder verkeerde topic, verplaats hem maar gerust
Greetz
Ik had 3 maart 2011 een bestelling geplaatst voor een bedrag van ongeveer 79,50 euro bij Nutrimax. Ik had alles betaald met maestro en wanneer ik naar mijn bestellingsstatus ging kijken stond er tot mij eigen verbazing: Bestelling geannuleerd.
Ik had direct erna opnieuw dezelfde bestelling geplaatst, alles betaald en bij deze bestellingsstatus stond: Bestelling in behandeling.
Voor nutrimax geldt dat wanneer je voor 20u besteld dat je het de volgende dag krijgt. Met 1 dag vertraging kreeg ik het pakketje.
De week die daarop volgde ging ik de rekening uittreksels halen. Daar stond wel dat ik 2 keer het bedrag van 79,50 euro had gestort op hun rekeningnummer.
Ik meteen een mail gestuurd met de vraag of men mij 79,50euro kon terugstorten. 3 dagen erna nog altijd geen mail gekregen.
Ik stuur terug een mail met de vraag of er wel iemand werkte daar op het bureau.
Een week erna nog ALTIJD geen mail gekregen, heb dan 26 maart opnieuw een kwade mail gestuurd.
Resultaat: Tot nu toe nog altijd geen teken van reactie teruggekregen.
Wie heeft er raad bij mijn probleem ? Wie heeft nog problemen gehad bij Nutrimax ?
Staat deze discussie onder verkeerde topic, verplaats hem maar gerust
Greetz
Comment