Anabole steroide en shakes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ken iemand die drinkt inhoudt van de vails echt op.... dus alles kan Ben wel benieuwd hoe zijn lever er aan toe is...
    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Om even te mierenneuken: voeding kan ook anabool zijn, maar is geen steroid
      om verder te mierenneuken, voeding maakt je lichaam anabool, het is per definitie dus geen anabool
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by frankey View Post
        Ken iemand die drinkt inhoudt van de vails echt op.... dus alles kan Ben wel benieuwd hoe zijn lever er aan toe is...
        Ligt er aan er in de vial zit toch?
        Als het poeder opgelost in water is kan dat toch gewoon?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Eiwitten zijn belangrijk om spieren te onderhouden/opbouwen, naast allerlei andere noodzakelijke lichaamsprocessen.

Eiwitten herstellen de schade door inspanning in het spierweefsel. Alleen als je ondervoed bent gaat je lichaam ze ook verbranden

dat had ik dus gewoon goed

Comment

yup ik heb vanavond ook bacowinnydepot

Comment

Over anabolen steroide kan ik niet veel vinde hoor bij de stickys

Comment

Sorry was verkeerde citaat
                Last edited by Capo07; 19-11-2013, 12:36.

Comment

Sorry had verkeerde geciteerd

Originally posted by Capo07 View Post
                  Oke heb zelf nog wat gegoogled enzo en ben hier gekomen:

Anabolen steroide zijn extra hormonen die helpen om betere prestaties te kunnen leveren(soort drugs dus?) waardoor je zwaarder kan trainen en je spieren groter kunnen worden dan dat je zonder zou trainen.

shakes zijn extra voedings stoffen die nodig zijn bij herstel van de spieren na het fitnessen. Ze helpen dus sneller herstellen waardoor je weer eerder kan trainen?

zegmar of het helemaal fout of goed is
                  Klopt dit nou of niet?

Comment

Klopt dit nou of niet?
                    Van shakes krijg je tieten.

Waarom blijf je steeds hetzelfde vragen; ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

shakes zijn gewoon eiwitten man, niks anders als een glas melk of een biefstuk..alleen is het een supplement en geen voedingsmiddel

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        shakes zijn gewoon eiwitten man, niks anders als een glas melk of een biefstuk..alleen is het een supplement en geen voedingsmiddel
                        Ja dat snap ik nog wel maar wat zijn anabolen dan precies en wat doen ze?

Comment

Ja ik heb hartstikke dom merkte je dat dan nog niet? Ken best veel mannen die shakes drinken maar heb nog nooit een man gezien met tieten

Comment

anabolen zijn gewoon nagemaakte testosteron, als je die neemt dan wordt je veel makkelijker groter.
                            Hoe dat werkt mag je zelf uitzoeken en er zitten ook veel risicos en gevaren aan vast.

Comment

Ja ik heb hartstikke dom merkte je dat dan nog niet? Ken best veel mannen die shakes drinken maar heb nog nooit een man gezien met tieten
                              ik ken er zat man, me zwager, me buurman, diverse leden op de hometrainer in de gym, etc.
                              maar kom op man google staan 1 miljoen hits over wat zijn anabolen

Comment

Bedankt quibus

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X