Mede gainers van Bodynet, ik ben op zoek naar cijfers of rapporten waaruit ik de markt voor eiwitpreparaten in kaart kan brengen (voor school). Iemand een suggestie waar ik die kan vinden?
Marktgrootte voor eiwitpreparaten
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostOke, my bad. Ik verwarde je met iemand anders.
René van XXL heeft me al een eindje op weg geholpen. Ik was alleen nog op zoek naar concrete cijfers, maar die ga ik dus niet vinden.
Comment
-
Ik denk dat die ook wel heel lastig zijn. De markt is relatief klein en kent heel veel aanbieders. Maar ik denk dat de meeste toch ook wel marktonderzoek hebben gedaan toen ze zijn gestart en daarmee onderzocht hebben wat de behoefte aan hun producten was. Of misschien denk ik nu te marketing technisch.
Comment
-
Originally posted by Sjaaksimonse View PostIk denk dat die ook wel heel lastig zijn. De markt is relatief klein en kent heel veel aanbieders. Maar ik denk dat de meeste toch ook wel marktonderzoek hebben gedaan toen ze zijn gestart en daarmee onderzocht hebben wat de behoefte aan hun producten was. Of misschien denk ik nu te marketing technisch.
Maar goed, dit zegt nog niks over de eiwitpreparaten zelf. Al lijkt me dat wel het product met de meeste continuïteit voor zulke bedrijven.
Comment
-
Originally posted by IronMinded View PostDe totale markt voor supplementen lijkt toch niet zo klein te zijn, afgaande op inschattingen van het aantal orders van de grotere webshops in NL. Of afgaande op het aantal likes van hun FB-pagina's bijvoorbeeld.
Maar goed, dit zegt nog niks over de eiwitpreparaten zelf. Al lijkt me dat wel het product met de meeste continuïteit voor zulke bedrijven.
Comment
-
Originally posted by IronMinded View PostKan gebeuren. Ik zat van origine vooral op dat andere bekende forum, maar zie dat deze ook wel oké is en veel traffic heeft. Vandaar.
René van XXL heeft me al een eindje op weg geholpen. Ik was alleen nog op zoek naar concrete cijfers, maar die ga ik dus niet vinden.
Welkom trouwens .DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Sjaaksimonse View PostKlopt. Maar puur omzet eiwitpreparaten is m.i. erg verdeeld over veel partijen. Het is, zeg maar, geen Coca Cola.
Er zijn nog legio andere cola merken/aanbieders. Al is die markt ook wel een stukje groter natuurlijk.
Comment
-
Originally posted by rain View PostBen je toevallig'ironmind'op het andere forum?
Welkom trouwens .
En thanks.
Originally posted by Theodore Rex View PostIk denk dat de Coca-Cola van de eiwitten onlangs van z'n troon gevallen is...
de markt in supps is groter dan je zou denken, al zijn er inderdaad veel aanbieders. Cijfers over omzet van XXL, B&F, myprotein, sportfoods,.... zouden interessant zijn, mocht je er nog vinden, laat eens weten!
Als ik iets interessants vind zal ik het delen met jullie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment