ZMA van Precision Engineered

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ZMA van Precision Engineered

ZMA van Precision Engineered:
    Precision Engineered - Het De Tuinen sportmerk

• Smaak supplement: geen
    • Dosis: Aanbevolen gebruik is voor mannen 3 capsules per dag, voor vrouwen 2. Ik koop altijd potjes met 90 capsules.
    • Gemixt met water: Weggeklokt met water.
    • Hoelang gebruikt: Gebruik het nu vier maanden.
    • Merkbare effecten: Heb het idee dat mijn herstel iets sneller loopt dan wanneer ik het niet gebruik. Ook heb ik, sinds ik het gebruik, nooit meer last van kramp, wat ik eerder wel had.
    • Eventuele bijwerkingen: Het product wordt verkocht als zijnde een product dat bijdraagt aan herstel. Ik merk echt dat ik, sinds ik het gebruik, gemakkelijker in slaap val en dieper slaap. Ik zet dit bij bijwerkingen, omdat dit niet de primaire werking zou zijn van het product. Echter, in dit geval is de negatieve klank die het woord 'bijwerking' over het algemeen draagt, niet de juiste mijns inziens.
    • Tevreden over het product: Zeker weten.
    • Vergelijkbaar met: Keine blasse ahnung.
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: Ik betaal een euro of 17 voor een potje met 90 capsules. Daar doe ik dus anderhalve maand mee. Gezien de effecten en positieve bijwerking heb ik dat geld er driedubbel en dwars voor over.
    • Overige opmerkingen: Geen.
    Last edited by Pinada; 05-09-2009, 22:50.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X