Dymatize Monohydrate Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dymatize Monohydrate Creatine

Dymatize Monohydrate Creatine

• supplementmarket.com - Retail Nutritional and Bodybuilding Supplements
    • Smaak supplement: Geen
    • Dosis: 800gr met 200gr extra per pot
    • Gemixt met water / melk o.i.d.: Kan met beiden zolang het maar met vocht ingenomen wordt
    • Hoelang gebruikt: 2 maanden
    • Waarom heb je dit supplement gebruikt (ondersteuning bij cutten/bulken, energie voor trainen, herstel bespoedigen, vetverbranding, .....)?: Ik gebruik het voor zowel bulk als cut
    • Merkbare effecten: Meer uithoudingsvermogen en iets meer kracht
    • Eventuele bijwerkingen: Beetje vocht vasthouden in tepels
    • Tevreden over het product?: Ja
    • Vergelijkbaar met: Andere creatines
    • Prijs / Kwaliteit verhouding: Erg goedkoop als je meerdere produkten tegelijk koopt en importeert
    • Zou je het supplement nogmaals gebruiken?: Yup. Gebruik het op moment weer eens omdat er nog een pot stond.
    • Overige opmerkingen: Uhm...tja...het is monohydraat creatine. Geen poespas en doet gewoon wat het moet doen. Het geeft je iets meer spieruithoudingsvermogen en een lichte toename in kracht toename. Hierdoor kun je ietsie pietsie sneller kracht en spiermassa ontwikkelen.

Inname verschilt. Op moment doe ik niet moeilijk en gooi na me work-outs gewoon 10-15gr door de halfvolle melk. De vorige keren deed ik op rustdagen 5gr in de ochtend en 5gr in de avond voor het slapen. Op sportdagen deed ik 5gr bij ontbijt, 5gr voor en 5gr na de work-out. Ik ging er bij die inname best hard op naast een goed eet- en sportschema.

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X