Nieuw Begin Trainen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

welkom terug

Comment

Update:Nou dat was het .. 3 dagen trainen in de sportschool en heb me toch een pijn ^#$%(#%$& LOL....Armen zijn verzuurd en benen nu sinds gister maar het is echt Heerlijk gevoel weer .......Ik krijg het bodybuild gevoel nu al terug... ..Na me herstel zal ik wel weer wat teruggooien ivm spiergeheugen.Moet natuurlijk weer kanonnen van spierballen krijgen haha .Ben wel blij dat ik nu de start weer heb gemaakt.Go Go XeNo....en als ik zo weer die arnold filmpies kijk gaat er toch weer wat kriebelen in me maag Om weer goed aan de gang te gaan

Greetz

Comment

Originally posted by XeNoGeaR View Post
        als ik zo weer die arnold filmpies kijk gaat er toch weer wat kriebelen in me maag Om weer goed aan de gang te gaan
        Euh, heb je nog meer veranderingen ondergaan waar ik niet vanaf weet?
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Niet die veranderingen waar jij aan zit te denken

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
            Euh, heb je nog meer veranderingen ondergaan waar ik niet vanaf weet?

sym heeft de mood ook weer terug
            met ze super humor en altijd zo scherp als een mes
            Who's the Chef

Comment

Jezelf verplichtte te blijven trainen in goede en slechte tijden! Verder zou ik wat korte en lange termijn doelen neerzetten want ik denk dat jij zelf ook wel weet dat als je echt gemotiveerd bent dat het nooit groot genoeg is ... anyway kzou nou wel wat droger blijven als in je vorige keer ..
              anyway suc6 dude!

Comment

Hehehe lol word weer zomer komen alle beachboys weer te voorschijn
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Hee Xenootje, ik had je al gezien, maar bij deze nogmaals succes weer met trainen!!
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Leuk dat je weer begonnen bent Xeno, hoop dat je nu vol blijft houden, het op een verstandige manier doet en weer lekker vooruit gaat!

Comment

Hou die gedachte vast
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Idd gewoon volhouden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X