Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe moet je je oefeningen uitvoeren om sterker te worden en meer reps te kunnen doen, zonder al teveel in massa bij te komen?
In welke mate verandert dan ook je dieet?
net wat keep it real zegt, voor kracht om sterker te worden zul je laag in je reps moeten gaan, van 1-5.. hierbij kun je het gewicht opbouwen of geleidelijk aan meer reps uitvoeren..
maar van krachttraining zul je altijd wel massa aanzetten, ok al is het niet veel..
Massa en kracht lopen in het begin aardig gelijk maar hoe verder je komt hoe meer dit uiteen gaat lopen. Dus als je een beginner bent reageert je lichaam op alle prikkels. Dus massa zul je wel degelijk gaan aanzetten in het begin.
De snelheid waarmee je de beweging uitvoert speelt ook een grote rol.
Traag voor massa te winnen,snel voor kracht te winnen. Voor de rest ga ik mee met de anderen,behalve die 5 reps,daar ben ik het niet zo mee eens. Vind dat te weinig.Weinig reps worden het meest toegepast voor massa.
Persoonlijk zou ik het houden op 8-10 reps.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment