weet niet wat ik nu moet doen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weet niet wat ik nu moet doen

ik ben al 4 dagen beetje ziek pijn in me buik en misselijk dus dan gaat het eten/bulken ook minder ik hoop dat dit snel voorbij is want veel kan ik er niet tegen doen...moet ik nu gewoon gaan trainen terwijl ik minder dan normaal eet of gewoon wachten totdat ik weer me normale eet patroon kan volgen ?
    The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Altijd naar je lichaam luisteren! Eet dan maar even een weekje wat minder. Heb je minder energie om te trainen, dan train je of korter, of lichter, of niet. Daar verlies je echt geen gram spieren mee.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

zou het idd na je lichaam luisteren. als je ziek en misselijk ben gewoon ff rustig aan doen en uitzieken en als je weer beter ben de draad weer oppakken. trainen zou ik ok gwoon ff laten en dan maar een rustweekje in lassen..
      grtz

Comment

als je ziek ben heeft het ook geen zin om te trainen
        duurt het alleen maar langer eer je beter bent
        alle energy die je gan leveren wordt gebruikt om het virus te bestrijden
        en een week rust is nooit verkeerd
        Who's the Chef

Comment

Net wat Been zegt!

Je ziek voelen is een teken van je immuunsysteem dat je even rustig aan moet doen. Dus dat dan ook gewoon doen. Probeer gewoon te eten wat je kunt eten (vooral gezond) en drink ook goed!
          Goed rusten dan ben je er zo weer bovenop!!

gr

Comment

Veel mensen in mijn omgeving hebben op dit moment ook last van dit soort klachten. Eet zeker gezond, en probeer te kijken of het eventueel te maken heeft met een vitamine tekort. Op mijn website: Voedingsbehoefte.nl :: Voedingsbehoefte berekenen, Informatie over fitness, voedingsschema's :: Reken het hier uit :: kun je onder info bij vitamines de verschijnselen bij een tekort of overschot vinden. Als het goed is staan deze ook bij de sticky's op dit forum, maar daar staan naar mijn weten de mineralen niet bij.

Verder kun je af en toe soep eten, door de grote hoeveelheid water neem je de voedingsstoffen snel op.

Veel beterschap!

Grtz, David.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
              Altijd naar je lichaam luisteren! Eet dan maar even een weekje wat minder. Heb je minder energie om te trainen, dan train je of korter, of lichter, of niet. Daar verlies je echt geen gram spieren mee.

@Mr symmetry;Stel dat je een 2-tal weken "out" bent en niet kan gaan trainen,heeft dit op de één of andere manier gevolgen? Want ik denk dat veel mensen ziek of niet ziek toch willen gaan trainen,daar die denken dat ze snel massa of kracht verliezen...
              getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
                @Mr symmetry;Stel dat je een 2-tal weken "out" bent en niet kan gaan trainen,heeft dit op de één of andere manier gevolgen? Want ik denk dat veel mensen ziek of niet ziek toch willen gaan trainen,daar die denken dat ze snel massa of kracht verliezen...
                Goeie vraag. Ik ben zelf altijd 'benauwd' geweest dat ik spiermassa zou verliezen als ik niet ging trainen in geval van ziekte. Inmiddels weet ik gelukkig beter. Je moet 1 of 2 weken niet trainen in een context plaatsen: Heb je voor die 2 weken een paar maanden keihard getraind? Dan is er niets aan de hand. Heb je wat aan lopen klooien? Dan zal je hard achteruit gaan in die 2 weken.
                We denken altijd dat we krimpen, maar dat is eigenlijk gezichtsbedrog. Soms is het namelijk gewoon een mentale kwestie of een zaak van te weinig koolhydraten/water in de spieren.

Voorbeeld: Als ik 3 weken naar Frankrijk ben geweest, dan kom ik 'gekrompen' thuis. Tja, dat hoort nu eenmaal bij vakantie. Maar het blijkt vooral te komen door een koolhydraattekort! Na 3 weken stokbrood hoef ik thuis slechts 2 a 3 dagen een paar borden brinta, rijst, volkorenbrood etc te eten en ik zwel op als een gek. Koolhydraten trekken ook water aan, dus dat gaat snel. En dan heb ik nog niet getraind hè?! Als je ziek bent eet je niet tot nauwelijks, dus dan raken je spieren leeg. Dat is dus wat anders dan spieren verliezen.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

goede info symm.
                  Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Yup zeker handig, als die kh ook echt water aanzuigen dan is het effect dubbel zo groot. Nieuwe syntol: ? Koolhydraten in de spieren spuiten
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Probeer het zou ik zeggen
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Dus Brinta kanen als je uitgeziekt bent!
                        En weer lekker verder gaan met trainen.

gr

Comment

bedankt voor al jullie reacties kan sinds vandaag weer normaal goed eten en heb vandaag ook weer getraind en ging ook goed, het is alleen inderdaad een rot gevoel als je ziek bent en je gaat ff in de spiegel kijken en je denkt van shit het wordt minder en dan wil je eten maar dan wordt je al misselijk bij de gedachte..gelukkig is het nu weer goed
                          The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X