Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik kan iets, wat jij neit kan, maar wat wel alle moderators kunnen, en verder geen enkele members kunnen. En ik ga het niet verklappen, maar je mag er over nadenken
Pfff, als je Been z'n gang laat gaan wordt het tegen het eind van de zomer een 15.000 post feestje op het strand...
Het is maar goed dat hij af en toe wat afgeremd wordt anders zou helemaal niemand meer aan het woord komen.
Ik vind dat we op Been's kosten een keer mogen trainen in zijn sportschool als hij 10.000 posts heeft. Dan ben ik ook de lulligste niet: AA'tje krijg je van mij.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Pfff, als je Been z'n gang laat gaan wordt het tegen het eind van de zomer een 15.000 post feestje op het strand...
Het is maar goed dat hij af en toe wat afgeremd wordt anders zou helemaal niemand meer aan het woord komen.
hahah die 15000 haal ik ook wel als jullie mods die 50/50 regel bij mij der afhalen
er komt nu maar 50% van mijn post op de kaart te staan
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment