Graag jullie mening hierover

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Graag jullie mening hierover

Mijn vrouw kan verloopig niet naar de sportschool en wil een toestel aankopen voor thuis.

Een jaar geleden had ze deze toestel gekocht Kettler - Die Freizeitmarke

maar was een beetje brol, nu zou ze willen deze toestel kopen

eBay.be: Powertec Multisystem inkl. 150kg Hantelscheiben (object 140081800141 eindtijd 09-feb-07 20:45:00 CET)

Graag zou ik eens jullie mening hierover hebben we weten dat je het nie mag vergelijken met de toestellen in de sportschool maar tis voor een verloopige oplossing tot ze wat meer tijd hebt.

groetjes

die 2de ziet er erg profie uit man

als je de ruimte heb zou ik voor nr 2 gaan
    Who's the Chef

Comment

De 2e ziet er erg fraai uit, maar man man, wat een prijs! Kijk 'ns op marktplaats voor een 2ehands o.i.d.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ziet er goed uit. Heb je de ruimte en het geld dan zou ik er voor gaan.
        liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Ik ga met de rest mee!! Die 2e zou ik ook kiezen als de ruimte het toelaat!
          succes met je keuze.

gr

Comment

Ik zou de 2e niet kiezen voordat je reviews hebt gelezen over dat apparaat, want volgens mij is het merk niet zo bekend, en het is nogal belangrijk dat zoiets van goede kwaliteit is. Je hebt van bijvoorbeeld kettler ook wel soortgelijke apparaten, die erg lang meegaan.

Grtz, David.
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Die 2e ziet er inderdaad geen "brol" uit.

Als ge koopt,beslist je ervaring eens posten!
              getting back in shape...

Comment

wow wat een prijzen zeg, ik zou ook eerst maar eens op marktplaats kijken..

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                  Ik zou de 2e niet kiezen voordat je reviews hebt gelezen over dat apparaat, want volgens mij is het merk niet zo bekend, en het is nogal belangrijk dat zoiets van goede kwaliteit is. Je hebt van bijvoorbeeld kettler ook wel soortgelijke apparaten, die erg lang meegaan.

Grtz, David.
                  Ehm, powertec is wel degelijk bekent hoor, en staat ook garant voor top kwaliteit.

Comment

Oke dankje, dat wist ik dus niet, maar ik verdiep me daar ook niet zo in. Misschien had ik eerst even moeten googlen voordat ik mijn reactie postte. Daarentegen zou ik als ik jou was nog wel wat reviews lezen.

grtz, David.
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X