opleiding

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opleiding

Beste mensen,
    Ik moet van me werk een opleiding gaan volgen van fitness.
    Dit gaat ik doen bij fitness 2000 in Nieuwegein.
    Het is een opleiding van 14 dagdelen op een zaterdag.
    Dit moet ik gaan doen omdat ik sport en spel op me werk geeft en ze willen dat ik ook fitness gaat geven.
    Dus a.s zaterdag me eerste curses dag.
    Heeft iemand ervaring met deze opleiding

dat is als het goed is geen rijks erkende opleiding

als je de keuze heb/had kan je beter die van Fitvak kunnen doen heb je er gelij een MBO diploma bij

ken wel mensen die die cursus hebben gedaan die van jou
    is niet zo heel erg moeilijk

suc6 iig
    Who's the Chef

Comment

thanks

Hoi Been bedankt voor je reactie maar het is wel een rijks erkende opleiding fitnesstrainer A.(zie opleidingen 2000)
      En in September moet ik de opleiding van sport en bewegings coordinator gaan doen voor 4 jaar bij Zadkine.
      Want ze willen dat ik me papieren als ilo,er gaat behaalen,en zolang het betaald word doet ik het zekker.
      Zo dat ik bij justitie alle lessen mag geven.
      Plus het is me hobby ook dus ik gaat er voor.

Comment

Leuk dat je het GAAT doen
        Last edited by dav1t0; 04-03-2007, 20:26.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by schiedam View Post
          Hoi Been bedankt voor je reactie maar het is wel een rijks erkende opleiding fitnesstrainer A.(zie opleidingen 2000)
          En in September moet ik de opleiding van sport en bewegings coordinator gaan doen voor 4 jaar bij Zadkine.
          Want ze willen dat ik me papieren als ilo,er gaat behaalen,en zolang het betaald word doet ik het zekker.
          Zo dat ik bij justitie alle lessen mag geven.
          Plus het is me hobby ook dus ik gaat er voor.
          oke dan was mijn gedachte anders
          ik zou het ook zeker doen als ze alles betalen

ik heb die fitvak opleiding gedaan was geloof ik een halfjaar of 3/4 jaar kosten be ergens rond de 1500eur
          Who's the Chef

Comment

Ben zelf ooit begonnen met het halen van sport en bewegen bewegingscoordinator. Duurde des tijds 3 jaar. Later heb ik daar nog een studie achteraangeplakt (verkort sportmanagement). Heb tijdens mijn opleiding fitvak opleidingen gedaan fitnesstrainer A+B en personaltraining.
            liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

In Nederland zijn 8 Fit!vak instituten die de rijkserkende Fit!vak opleidingen kunnen en mogen geven. De grootste daarvan is Opleidingen 2000.

Het is dus hetzelfde.

Groeten Tim

Stel je A.U.B. even voor in het juiste gedeelte van dit forum! Zie PM voor nadere info. Mr. Symmetry
              Last edited by Mr. Symmetry; 26-02-2007, 23:35. Reason: Gebruiker heeft zich nog niet voorgesteld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X