Kappen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kappen

Jo bodynet muscle monsters. Ik Ga binnekort toch kappen met fitness voor een periode van ongeveer een jaar. Dat omdat ik gewoon merk dat mijn lichaam verkeerd reageerd op fitness. Het zal wel door de jonge leeftijd etc. komen. Nou heb ik bijvoorbeeld weer een blessure in me elleboog al een tijd. Ik heb nog 4 kg volume whey staan en die gaan wel mooi op. Om de laatste grammetjes spier er nog op te krijgen. Dan ga ik af en toe misschien nog fitnessen zodat ik geen spier verlies. En natuurlijk buik en borst wel wat bijhouden voor die chicka's . Verder blijf ik hiero wel achtief maar wel in mindere mate, ik ben de laatste dagen ook niet veel meer hier te vinde.
    on the road to get huge

Ga anders gewoon op onderhoud een 2tal keer per week ofzo. Vrij lichte gewichten. dit totdat je een jaar of 17-18 bent (ik weet je leeftijd niet) en daarna kan je volop zwaar beginnen trainen...

Of als je toch volledig stopt met fitness, zoek dan zeker een andere sport!! En zeker hier blijven hangen

greetzzz
    The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

hee kerel jammer dat je heb besloten om te stoppen, zou om het btje bij te houden gewoon btje licht blijven trainen en daarbij een andere sport doen..
      en dan over een paar jaar weer beginnen en hard dr tegenn aan..

grtz

Comment

Geloof er niks van. Gewoon lekker licht trainen en niet te hard knallen, dan kan jij ook nu nog blijven groeien.
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Je kan ook gewoon alle tips die je hier van het begin af aan al steeds weer herhaald hebt gezien, en die allemaal gericht waren op het voorkomen van dit soort klachten, alsnog op gaan volgen...
          Je hoeft helemaal niet te stoppen als je maar met wat meer verstand en overleg te werk zou gaan.

Comment

volgens mij is dit nu ook de 4e keer dat ik lees dat jij er mee stopt

maar ga inderdaad dan lekker licht trainen, en misschien zwemmen ofzo waardoor je een flinke basis bouwd

Comment

Ja dan haal je het weg wat boeit mij het ook. Ik kan gewoon niet trainen als ik elke keer wer gezeik heb d.m.v een blessure. Licht trainen ga ik ook wel doen maar lang niet zo meer als nu. Nu zou ik trainen ( train sinds vorige vakantie niet meer door blessure vandaar zou. ) ik omdat ik moet van mezelf, Strax ga ik trainen als ik zin hep tijd hep etc. Dat zou denk ik 2 keer per maand gemiddeld zijn. Maar omdat ik het zonde van de whey vind ga ik noch wel strax ff en tijdje consequent trainen maar daarna niet echt. Als je hebt gelezen dat ik GA kappen heb je een bril nodig, als je hebt gelezen dat ik ZOU MOETEN of GEADVISEERD word om te kappen dan mag je je bril thuis laten. Verder ga ik me eigen niet meer laten overhalen om toch te trainen ik foseer de boel zo echt alleen maar en daar schiet ik en jullie niets mee op. Als ik regelmatig met licht gewicht train zou ik misschien wel gainen maar echt da's 0,0 dus kan ik beter maar gewoon goed trainen ( nog niet veel zwaarder hooguit 3 kg zwaarder ) wanneer ik zin hep ( wat normaal betekende elk uur van de dag ) maar nu ik niet meer fitness ben ik afgekickt en wil ik dat zo houden en ga ik dus ook niet dus zo vaak fitnessen denk ik. Maar ooit wil ik weer knallen dan horen jullie nog van me
              on the road to get huge

Comment

Hoe kan je lichaam nu verkeerd reageren op fitness, je lichaam kan wel reageren op het voortdurend verkeerd uitvoeren van oefeningen of voordurend te zwaar te willen trainen. De blessures die je oploopt heb je enkel te danken aan uzelf , (ja sorry kerel dat ik het zo zeg), jij alleen beslist hoe je traint, is natuurlijk u ego groter dan u kracht dan loop je blessures op. Train je verstandig en gecontoleerd dan loop je geen blessures op of reageerd u lichaam niet verkeerd op fitness.

Grtz
                stil growing

Comment

maurice nou ff niet zo dom doen hoor. GOED trainen is niet HARD trainen. GOED trainen is voor jou RUSTIG, GECONTROLEERD en LICHT trainen. Je bent nog maar 15 ofzo. Of zelfs nog 14. Bouw gewoon RUSTIG op, en dan over een jaartje kan je hard knallen. Je kan serieus nog wel 10kg in een jaar pakken terwijl je rustig en licht traint.

Gewoon 14 reps in een set, 3 sets per oefeningen, en niet te veel oefeningen, veel rust, veel slapen en af en toe lekker trainen. Je probeert echt teveel het voorbeeld van de 'grote' mensen te volgen. En als jij strax ziet dat je door het niet meer trainen, je huidige massa verliest, ga je toch wel weer aan de gang.

Niet zeiken, gewoon rustig aan de gang gaan.
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

helaas kerel

sc6 er mee
                    Who's the Chef

Comment

Jammer man, ik had het idee dat je er echt serieus mee bezig was. Daarom zonde dat je MOET kappen.

Misschien over een jaartje of 1,5 a 2 weer?
                      Groei, Groeier, Groeist

Comment

Zonde.

Comment

Ik ben geheel met snipke eens...

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben er wel serieus bezig mee geweest maar op 12 reps kan ik niet gemotiveerd blijven enzo. Als ik niet groei dan vind ik het ook geen hol aan en wil ik hardcore gaan wat nou eenmal nog niet kan. Dan verkloot ik me tijd die ik beter in school ofzo kan investeren. En ik wil als ik 18 ben nog wel normaal kunnen functioneren.
                            on the road to get huge

Comment

ff een dippie? doe het een tijdje kalmpjes aan , en weet je zeker dat je blessure van je elleboog door het fitness komt? Neem anders een maandje rust, mischien dat dat helpt. Als je niet gemotiveerd bent kan je beter een rust pauze inlassen. Wel jammer voor je, maar ik denk dat die motivatie wel weer terug komt hoor.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X