Loopt ook iederen aan je kop te zeiken over je voeding, en dat je te vaak traint???
War vindt jullie omgeving van je trainings-lifestyle
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
jah ik word er onderhand gek van, ze beginnen me bijnamen te geven als beer-beest enzo. dat ik teveel train en dat dat niet goed voor me zou zijn haha. ook denkt mijn familie nou dat ik allemaal middelen gebruik om groot te worden. in de gym denken een aantal jongens dat ik aan de as ben.
maarja het hoort erbij, en je moet leren ermee om te gaan he. is mischien ook wel een soorte stimulans om te gaan trainen. ik word soms ook blij dat ik in nijmegen nu gezien word als beer ahmet, zo zie je maar dat al dat arbeid toch voor iets is!Ik ben niet geboren om klein te zijn
-
Krijg af en toe grappen over anabolen over me heen geworpen, en me familie denkt dat ik mezelf overbelast door het hoge gewicht, terwijl het gewoon een kwestie van opbouwen is.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Ik krijg ook vaak opmerkingen over AS. Vooral bij het uitgaan.
Mijn ouders vinden dat ik mijzelf overbelast en vooral mijn moeder (is dietist geweest in een ziekenhuis) heeft het vaak over mijn zwaar overtrokken fitnessdieet.
En op mijn werk.... zeggen ze alleen wat over mijn eten. Zoiets van "daar gaat hij weer hoor met zijn yoghurt / kip / noem maar op.Groei, Groeier, Groeist
Comment
-
krijg wel vaak opmerkingen op school van daar heb je hem weer met zn kwark en ok wel eens of ik soms aan de AS zit..
niet altijd leuk als ze dat doen, maar trek me dr weinig van aan en aan andere kant geeft het wel aan dak toch wel aant groeien benen dat dat ok wel zichtbaar is
Comment
-
Hahaha, ja precies! Maar ik denk eerlijk gezegd dat meiden afgeschrokken worden van echt grote spieren. Zelf was ik van plan om mijn lichaam wel de atletische uitstraling te laten behouden en dus niet ''overdreven'' groot wil worden.
Bij mij op school heb ik alleen maar vrienden, maar als ik bijvoorbeeld een hoge ladder op klim bij in Outdoor Valley en de snelste tijd heb of met een maximaaltest veel meer gewicht kan tillen dan anderen dan is het van: "Ja, maar hij gebruikt anabolen''. Dit is wel als een grap bedoeld neem ik aan.
Maar aan de andere kan tvind ik het wel leuk om bekend te staan als ''krachtpatser''. (Ze zijn bij mij in de klas niet veel gewend.)
Edit: Ik gebruik overigens geen anabolen hoorLast edited by Pupil_Teacher; 07-03-2007, 14:05.
Comment
-
-
Vrienden lopen vaak te zeiken dat ik geen marssen eet, maar manier op een jaloerze manier. Ze hadden liever mijn lichaam gehad.
verder zeikt alleen mijn moeder over mijn voeding: eet je nu weer, je eet te veel, te laat..Tja die begrijpt er niets van..
Mijn vrienden kijken wwel altijd raar op als ik een 5LB pot whey op vakantie neem...
Maar mijn vriendin helpt me juist!!!
Comment
-
Mensen die er over zeuren hebben vaak geen idee waar je mee bezig bent. Sommige zijn gewoon jaloers dat ze zelf niet de discipline hebben om te trainen en gezond te leven.
Maar ik geniet ervan als iemand mij een compliment geeft en dat stimuleerd mij alleen maar om nog beter mijn best te doen.
Ook krijg ik veel vragen van klasgenoten, vrienden en mensen uit de sportschool hoe ik dingen aanpak en hoe zij dat kunnen doen.
Op deze manier krijgen ze een beter beeld van hoe alles werkt en waarderen ze het ook beter.
Ook ik krijg wel eens de opmerkingen dat ik anabolen zou gebruiken terwijl ik helemaal niet groot ben. Dit soort opmerkingen negeer ik gewoon. Iemand die zijn oordeel al klaar heeft zonder maar één fatsoenlijk woord met me te wisselen, is voor mij de moeite niet waard om iets uit te leggen.
Mensen die mij al wat langer kennen waarderen wat ik doe. Ze hebben mij totaal zien veranderen.
Ik ben van een dikke fatsige, luie, rokende donder veranderd in een sport en gezondheidsfreak. Mijn vetpercentage is gedaald van 36% (Je leest het goed 36%) naar 16% (inmiddels 18% maar wordt aan gewerkt) mijn vetvrije massa van amper 50kg naar 80KG. Ik ben gestopt met roken en mijn longinhoud is gestegen van 5,5 liter naar 7,2 liter. Mijn bloeddruk is gedaald van 140/90 naar 110/70 mm/hg. Mijn rusthartslag van 70 naar 45 tot 50 slagen per minuut.
Kortom mijn gezondheid is dankzij de (kracht)sport aanzienlijk verbeterd! Ik voel me er enorm goed bij en een leven zonder kan ik me niet meer voorstellen.
Dus wat iemand ook vind van mijn leefstijl, ik ga er mee door zo lang als ik kan. En als ik andere mensen kan aansteken met het sportvirus dan doe ik daar zeker mijn best voor!
gr
Comment
-
goed bezig erik! me vriendin en me pa helpen stimuleren me door moeilijke tijden(wedstrijd voorbereiding bezig). me begeleiding is ook louter positief en voor de rest tja ag ik ben het gewend en maak me er al heeel lang niet meer druk om
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-