ik heb nu 3 -4 maanden een voedingschema maar ik krijg echt niet meer op dan wat ik nu eet. Weet iemand hoe je toch me vet% omhoog kan krijgen. ik wil rond de 8 % gaan zitten maar zit nu op de 2.8 %
hoe krijg ik me vet% omghoog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
huhh...hoe kom jij aan die meting??
ik denk dat je 8.2 bedoeld haha, maare je kunt gewoon gerust eten wat je wilt en komende tijd je geen zorgen te maken tot je rond de 12% zit, dan moet je je nog meer op je voeding concentreren.Ik ben niet geboren om klein te zijn
-
Originally posted by JimB View Postik heb nu 3 -4 maanden een voedingschema maar ik krijg echt niet meer op dan wat ik nu eet. Weet iemand hoe je toch me vet% omhoog kan krijgen. ik wil rond de 8 % gaan zitten maar zit nu op de 2.8 %
Laat je met iets zeggen, de enige manier dat je 2.8% vet hebt is als je al ligt te rotten in een kist onder de grond. Noodzakelijk orgaanvet is al 3% van je lichaam. Je hebt ws gewoon al 7-8%the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by ahmet View Posthuhh...hoe kom jij aan die meting??
ik denk dat je 8.2 bedoeld haha, maare je kunt gewoon gerust eten wat je wilt en komende tijd je geen zorgen te maken tot je rond de 12% zit, dan moet je je nog meer op je voeding concentreren.
nee ik bedoel 2.8 % ik loop nu zon 3-4 maanden bij een ex- bodybuilder marjolein schilperoort (marjolein schilperoort - dutch female muscle) we krijgen me vet % echt niet omhoog dus d8 miss wiste jullie nog wat. Ze meet met z'n tangetje.
ja het is laag daarom wil ik het ook omhoog krijgen. want ik ben af en toe zo moe
meer gaan eten dat weet ik maar krijg het echt niet wegLast edited by JimB; 10-03-2007, 16:43.Verdien geld met en (het is GRATIS)
Comment
-
Bouw rustig op in het aantal calorien dat je inneemt. Op die manier kan je er rustig aan wennen.
Ik heb ook je voorsteltopic nog even doorgelezen. Je doet 2 uur per dag aan cardio training. Op die manier vind ik het ook echt niet raar dat je geen vet aan zet. Met die intensieve vorm van trainen wordt het ook echt wel moeilijk om daar tegen op te eten.Groei, Groeier, Groeist
Comment
-
Sorry maar met een tangmeting onder de 3% uitkomen is echt gewoon niet mogelijk. Verder is het zoals al door meerdere mensen hier gezegd vooral een kwestie van meer eten én uiteraard niet heel veel cardio doen, dat kan alleen maar tegenwerken.
Mocht je er echt niet uitkomen kan het misschien een idee voor je zijn om eens een afspraak te maken voor een lichaams- en voedingsanalyse, zie het topic in mijn onderschrift. Ik kan je zeker helpen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-