ik heb nu 3 -4 maanden een voedingschema maar ik krijg echt niet meer op dan wat ik nu eet. Weet iemand hoe je toch me vet% omhoog kan krijgen. ik wil rond de 8 % gaan zitten maar zit nu op de 2.8 %
hoe krijg ik me vet% omghoog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
huhh...hoe kom jij aan die meting??
ik denk dat je 8.2 bedoeld haha, maare je kunt gewoon gerust eten wat je wilt en komende tijd je geen zorgen te maken tot je rond de 12% zit, dan moet je je nog meer op je voeding concentreren.Ik ben niet geboren om klein te zijn
-
Originally posted by JimB View Postik heb nu 3 -4 maanden een voedingschema maar ik krijg echt niet meer op dan wat ik nu eet. Weet iemand hoe je toch me vet% omhoog kan krijgen. ik wil rond de 8 % gaan zitten maar zit nu op de 2.8 %
Laat je met iets zeggen, de enige manier dat je 2.8% vet hebt is als je al ligt te rotten in een kist onder de grond. Noodzakelijk orgaanvet is al 3% van je lichaam. Je hebt ws gewoon al 7-8%the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by ahmet View Posthuhh...hoe kom jij aan die meting??
ik denk dat je 8.2 bedoeld haha, maare je kunt gewoon gerust eten wat je wilt en komende tijd je geen zorgen te maken tot je rond de 12% zit, dan moet je je nog meer op je voeding concentreren.
nee ik bedoel 2.8 % ik loop nu zon 3-4 maanden bij een ex- bodybuilder marjolein schilperoort (marjolein schilperoort - dutch female muscle) we krijgen me vet % echt niet omhoog dus d8 miss wiste jullie nog wat. Ze meet met z'n tangetje.
ja het is laag daarom wil ik het ook omhoog krijgen. want ik ben af en toe zo moe
meer gaan eten dat weet ik maar krijg het echt niet wegLast edited by JimB; 10-03-2007, 16:43.Verdien geld met en (het is GRATIS)
Comment
-
Bouw rustig op in het aantal calorien dat je inneemt. Op die manier kan je er rustig aan wennen.
Ik heb ook je voorsteltopic nog even doorgelezen. Je doet 2 uur per dag aan cardio training. Op die manier vind ik het ook echt niet raar dat je geen vet aan zet. Met die intensieve vorm van trainen wordt het ook echt wel moeilijk om daar tegen op te eten.Groei, Groeier, Groeist
Comment
-
Sorry maar met een tangmeting onder de 3% uitkomen is echt gewoon niet mogelijk. Verder is het zoals al door meerdere mensen hier gezegd vooral een kwestie van meer eten én uiteraard niet heel veel cardio doen, dat kan alleen maar tegenwerken.
Mocht je er echt niet uitkomen kan het misschien een idee voor je zijn om eens een afspraak te maken voor een lichaams- en voedingsanalyse, zie het topic in mijn onderschrift. Ik kan je zeker helpen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-