nou..mooi kut

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nou..mooi kut

net bij de doktor geweest.

blijkt;

Mijn aanhechting van mijn bicep naar mijn linker schouder (de pees) is overbelast.

Nou nu mag ik 3/4 weken die schouder niet belasten (anders is er een grote kans dat het chronish wordt )

maja ik vraag muh af of ik dan wel oefeningen voor bf de triceps en de rug kan doen :S

zucht...
    Last edited by Spiros; 19-03-2007, 08:43.

Dat is inderdaad even vervelend. Rug mag je dus ook niet trainen, want daar zijn de biceps ook erg bij betrokken. Ik zou maar gewoon het doktersadvies opvolgen en eventueel buiken en benen wat extra aandacht geven.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik zou hier idd geen risico mee nemen en gewoon je schouder ontzien.
      Zoals Symmy zegt, je benen en de buik trainen.

Beterschap!!

gr

Comment

dat is zeker niet leuk ! maar ff vraagje he, ik heb ook last van me aanhechtingen door wat t hard trainen, maar het voelt als heftige spierpijn, die mij iets te langzaam wegtrekt.. moet ik me dan ook zorgen maken, of moet ik dat doen als het echt PIJn doet ?

en succes verder met je rust

Comment

klinkt iid minder
          ik zou iik alleen buik en benen doen
          Who's the Chef

Comment

Balen hoor, maar zou het advies serieus nemen en echt even goed rust geven.
            Als het straks werkelijk chronisch is kun je jezelf wel voor je kop slaan.

Comment

Denk wel dat iedereen van die mening is...Dat word rusten kerel!!
              getting back in shape...

Comment

ja laat ik dat dan maar doen he!

nja.. na 2 weken rust ga ik wel heel licht triceps doen gewoon om ze een beetje aan te spannen enzo om het een "beetje" te behouden..

en gewoon roeien enzo..en

en wat ik wel mag doen en ook training is voor borst etc. is zwemmen!

graag even mening over zwemmen./. goed ..of niet!? volgens mij wel toch ik bedoel als ik de borst en schouders zie van sommige zwemmers..nou ..! haha:P..

dus dat ga ik dan 4 weken doen, en goed blijven eten natuurl;ijk om alles toch zo goed mogenlijk te behouden :]

isometrish (zwemmen belast nix)

ennuh ja gewoon cardio, benen en bui..mischien beetje vet verbranden ( niet dak zo erg veel heb ofzo ...14/15 % ..maargoet:P)

ennuh tamara, deze pijn is andrs dan spierpijn, spierpijn is echt een "lompe" pijn als je erop drukt en bij bewegingen..
                de pijn die ik heb is ong. alsof er een mes in gestoken wordt zomaar ineens!

je merkt echt wel het verschil, ik heb ook wellis spierpijn in mijn rug 3 dagen na de training bij een zware training..is soms best normaal!
                Last edited by Spiros; 19-03-2007, 18:23.

Comment

Nu 1 maandje rusten, en daarna je hele leven weer goed kunnen trainen. Klinkt als een goed deal..
                  VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Zwemmen is goed voor je spieren. Je belast ze niet snel te veel. Maar in jouw geval zou ik er wel zeer voorzichtig mee zijn. Een chronische schouderblessure kan je hele sportleven verknallen.
                    1 maand investeren in een goed herstel is echt niet te veel. Je hebt er later alleen maar profijt van.
                    Dus wees voorzichtig, maar je hoeft zeker niet stil te blijven zitten!

succes!!
                    gr

Comment

ja jullie hebben gelijk joh!

4/5 weken ff nix doen en dan lekker rusitg weer opbouwen!

en gewoon iets lichter trainen voor een tijdje (na die 4/5 weken rust) en alles gewoon strikt uitvoeren.. zodat ik nog vor een lange tijd kan trainen i.p.v. met een verpeste schouder rond te lopen!

Maar stilzitten doe ik zeker niet, vanavond ga ik ook gewoon ff buikspieren doen en een half urrtje (of wat langer) cardio.

komt vast wel goed joh :]

Comment

Als je zo verstandig bent en rust houdt komt het vast en zeker goed.
                        Sterkte ermee.

Comment

Zou gewoon lekker rust houden. Hoe meer je hem gaat belasten hoe langer het gaat duren voordat het over is..

gRtz.
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X