heey vorige week donderdag ochtend werd ik wakker , ging douchen en toen ik beneden klaar was met ontbijten en naar school wou gaan kreeg ik ineens een steek in m'n linker zijkant van m'n onderrug en de pijn heb ik nu nog steeds. Ik heb van de dokter pijnstillers gekregen en dat helpt wel een beetje , alleen de pijn gaat maar niet weg en ik wil heel graag trainen , heeft iemand tips voor mij ?
zijkant onderrug
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Blessures aan je rug, hmm, niet zo best, weet ik alles van. Ga rusten, desnoods 2 weken niks doen, blijf je eiwitten nemen. Is het na een week nog steeds niet weg, dan weer naar de dokter, dan stuurt hij je zonodig door. Je zegt steken, straalt dat ook door naar je been?
Comment
-
-
het is vreemd maar ik voel me weer goed geen last meer van me onderrug , is het nu slim om meteen weer te gaan trainen ? en om dan bijvoorbeeld me borst schouders en triceps te trainen ? of kan ik hiermee me onderrug belasten ?The Training is Nothing...The Will is Everything !!
Comment
-
-
Om te testen of je last van je nieren hebt moet je hetvolgende doen:
1. Adem in
2. Zet je mond op je pols(zodat er geen lucht uit je mond kan ontsnappen)
3. Blaas redelijk hard.
Als je nu een steek voelt in je zij, net iets richting je rug, dan heb je pijn aan je nieren. Als je slechts een beetje druk voelt, of iets verhoogde druk is er niks aan de hand, dat is normaal.VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL
Comment
-
Originally posted by Teun View Posthet is vreemd maar ik voel me weer goed geen last meer van me onderrug , is het nu slim om meteen weer te gaan trainen ? en om dan bijvoorbeeld me borst schouders en triceps te trainen ? of kan ik hiermee me onderrug belasten ?
De kans is groot dat het nu weer terug komt.Who's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-