moeilijk op gang komen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moeilijk op gang komen

mijn vraag is dat ik moelijk op gang komt de laatste tijd.
    ik gebruik sinds een week of twee creatine.
    en mijn voeding bestaat uit.
    6.00 1appel/0,5lr yogurt
    7.00 1 kop thee/plak ontbijtkoek met boter
    9.00 5boterhammen metworst/0,5lr vruchten yogurt/1 kop thee
    11.00 banaan/eiwittenshake0.5lr
    12.305boterhammen met kaas/0.5lr yogurt
    14.301 appel /water ook verdeelt over de dag
    17.30 ongeveertussen de 300/500gr aardappelen/100/230grgroente met 100gr vlees
    20.00 100/250gr rijst/80/130gr kip
    dit is wat ik eet eten vind ik zalig vooral warm eten.
    in het weekend ben ik altijd vroeg wakker en zit ik al vroeg aan de rijst met kip.wat kan ik of moet ik veranderen om voor mijn trainen goed tevoelen

op gang komen

Hey,
    Dat probleem had ik ook altijd totdat...1.ik vaste tijden had dat ik ging slapen en wakker werd. Je bioritme went eraan zodat je beter op gang kan komen. Voor het trainen een red bullet helpt ook prima.
    Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Comment

ja dat is ook wel een mogelijk heid maar kan niet tegen prik krijk maagzuur er van

Comment

Dan gooi je het blikje leeg in een glas en wacht je 5 dagen....dan zit er geen prik meer op.

Comment

Originally posted by Mbusje View Post
          Voor het trainen een red bullet helpt ook prima.
          Lekker gezond!!!

gr

Comment

je hebt ook sportdrankjes met taurine en caffeine ..heeft het zelfde effect
            Vragen over bewegingswetenschappen / fitness zijn altijd welkom

Comment

maar als je veel caffeine neemt dan gaat je lichaam de creatine minder goed opnemen, ne?

Comment

ja dat heb ik ook weleens gehoord dat koffie en dergelijke creati afbreekt.hierbij moet ik wel zeggen dat ik altijd veel koffie dronk maar van wege hartkloppingen tijdens het fietsen ben ik sinds een halfjaar gestopt met koffie drinken scheeld wel

Comment

Cafeine breekt geen creatine af maar kan de opname vertragen.
                  Cafeine en taurine zijn middelen die je op kunnen peppen maar op het moment dat het uitgewerkt is kak je net zo hard weer in. Lijkt me niet zinvol het daarom te gbruiken.

gr

Comment

cafeine

ja oke maar komt bijna op het zelfde neer geeft geen positieve reactie op creatine.heb wel vandaag gehoord dat een eetlepel appelstroop werkt. maar heb het ook weleens gebruikt maar dan honning werkte wel alleen je went er weer aan en houd het op.

Comment

seg sjaakie je dieet: je neemt brood met worst en brood met kaas. dat zijn beide producten met veel verzadigd vet. zou alternatieven zoeken als ik je was. en als je perse kaas wilt, neem dan de magere kaas.
                      ipv worst: kalkoenfilet, kipfilet, rookvlees, rosbeef, pindakaas
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

sjaaki

ten eerste is mijn naam rowdy.
                        en ten tweede heb ik een vet percentage van 4,4.
                        en dat beetje vet wat ik binnen krijg is minimaal en daarbij praat ik over 48+
                        valt best mee denk toch wel

Comment

Verzadigde vetten voegen niets toe aan je dieet. Ook als je een laag vetpercentage hebt zijn dit slechte vetten voor je.
                          Dus probeer de vetten die je eet zoveel mogelijk te laten bestaan uit onverzagide vetten.
                          gr

Comment

Originally posted by rowdy4 View Post
                            ten eerste is mijn naam rowdy.
                            en ten tweede heb ik een vet percentage van 4,4.
                            en dat beetje vet wat ik binnen krijg is minimaal en daarbij praat ik over 48+
                            valt best mee denk toch wel
                            Ten eerste, vanaf nu heet je sjaak.
                            Ten tweede, je vetpercentage is hoger dan 4,4.
                            Ten derde je hebt gelijk je kunt gerust die kaas eten.

Erik, ben dit niet met je eens, verzadigde vetten zijn zeker nodig voor een gezond lichaam.
                            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
                              Erik, ben dit niet met je eens, verzadigde vetten zijn zeker nodig voor een gezond lichaam.
                              Absoluut niet!!

Verzadigde vetten worden opgeslagen als lichaamsvet of worden gebruikt als energie.
                              Bijd de afbraak van deze vetten kan je lever meer (LDL) cholesterol maken wat weer kan zorgen voor aanslag op je bloedvaten. Daarnaast worden deze vetten bij een teveel aan caloriën meteen opgeslagen als lichaamsvet.
                              Verder hebben deze vetten geen enkele toegevoegde waarde, dus niet nodig voor een gezond lichaam!

gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X