Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
DIT is de fysiek waar ik op doel, waar veel bber beachboy tegen zeggen
Dat breezertje waar jij op doelt, traint die wel? Hij ziet er niet zo uit namelijk...
Dit is mijn ideale lichaam, en quasi mijn lichaamsbouw, enkel heb ik zijn bf niet en minder borst. ALs je de mindere kuiten en benen ziet, dat bedoel ik met atletisch, en niet bb-style
Ik vind trainen leuk en wil ook erg gespierd worden, maar ik wil wel atletisch blijven. Dit is vooral omdat de dames het anders niet mooi vinden, maar zelf geef ik er eigenlijk ook de voorkeur aan.
Het lastige is dat ik meer de bouw heb om er toch minder atletisch uit te zien vrees ik, al ben ik al aardig tevreden over mijn huidige bouw. Het moet alleen nog wat droger.
[QUOTE=Genjuro;387154] Dat breezertje waar jij op doelt, traint die wel? Hij ziet er niet zo uit namelijk...
Wie heeft gezegt dat ik erop doel, verre van dan heb ik nog liever geen tanden ofzo ?
ja op deze fysieken doel ik ook maar ik wist niet dat de bbers ze beachboys noemden, want dit vindt ik namelijk geen beachboys het zijn atletisch gebouwde kerels en ik vindt het persoolijk ook mooier dan een bber. Het ziet er een pak natuurlijker uit. Alhoewel ik sterk twijfel dat dit naturel haalbaar is?
Dat breezertje waar jij op doelt, traint die wel? Hij ziet er niet zo uit namelijk...
Wie heeft gezegt dat ik erop doel, verre van dan heb ik nog liever geen tanden ofzo ?
ja op deze fysieken doel ik ook maar ik wist niet dat de bbers ze beachboys noemden, want dit vindt ik namelijk geen beachboys het zijn atletisch gebouwde kerels en ik vindt het persoolijk ook mooier dan een bber. Het ziet er een pak natuurlijker uit. Alhoewel ik sterk twijfel dat dit naturel haalbaar is?
bij doelen bedoel ik niet als goal zetten, maar bedoelen
Natural haalbaar... hmmm, moeilijk, maar mits goede genen mogelijk.
Hoogstwaarschijnlijk niet natuurlijk. Beide zijn fitnessmodellen, en kunnen het niet veroorloven om een keer slecht voor de dag te komen. Dan moet je in lichaamsbouw verbeterende middelen terecht komen.
Maar natuurlijk verre van de doseringen van bodybuilders. Winny/var/proviron zullen dan populair zijn.
Niet vergeten dat bij al deze foto's sprake is van goede belichting, ff de spieren opgepompt en bij greaux ook wat "glansmiddel". Kom je ze in "neutrale" stand tegen is het al een pak minder. Die Sean cassidy stelt dan echt niet veel voor, hij heeft echte vochtspieren, tov gireaux die het doet met vezelgroei. Plus hij heeft absoluut niks benen of rug.
Ik vindt ze er allemaal wel goed uit zien om met doseringen te starten welke leeftijd zou je dan moeten zijn? effe nieuwsgierig want die kerels zien er nog jong uit
ohja als je zo een fysiekje hebt bereikt post dan keertje een foto bro want dat verdient een bravo
Ik vindt ze er allemaal wel goed uit zien om met doseringen te starten welke leeftijd zou je dan moeten zijn? effe nieuwsgierig want die kerels zien er nog jong uit
ohja als je zo een fysiekje hebt bereikt post dan keertje een foto bro want dat verdient een bravo
Om verantwoord te kuren ivm je beendergroei en hormonaal systeem is het minimum 21-22. Sean(de beachboy) is 23, greaux van voor in de 30.
En als ik die fysiek bereik post ik zeker een foto. Hopelijk heb ik een gelijkaardige BF bij mijn fotoshoot, dan zit alles goed
ik train omdat ik iets breder wil worden, en moest wat aankomen wat niet lukte door eten , begon met sporten en in 4 manden 4 kilo massa bijgekomen
train nu al sinds oktober ongeveer. beachbody is wel leuk maar doe het niet daarvoor want heb ene hele lieve vriendin..
en bovendien een beachboy op de surfplank, ben ik dan want ben vaker op het water te vinden dan op het strand ^^
ik train omdat ik iets breder wil worden, en moest wat aankomen wat niet lukte door eten , begon met sporten en in 4 manden 4 kilo massa bijgekomen
train nu al sinds oktober ongeveer. beachbody is wel leuk maar doe het niet daarvoor want heb ene hele lieve vriendin..
en bovendien een beachboy op de surfplank, ben ik dan want ben vaker op het water te vinden dan op het strand ^^
Ondanks je lieve vriendin.......Is het super om nagekeken te worden door vrouwen!
Wat dacht je van de vraag ''mag ik er even aanzitten''!
inderdaad die beachboys trainen in mijn ogen enkel voor er goed uit te zien in de zomer en voor de chics. Hebben geen flauw idee wat afzien is, het hele jaar door trainen...
Maar iedereen doet het voor zijn persoonlijke redenen, is het zoals voor hierboven vermeld of is het om (valse)zelfzekerheid te krijgen, beter te worden in hun specifieke sport...whatever.
Voel me in ieder geval zeker niet verwant met die beachboys. Ik train vooral voor mezelf! Wat ik mooi vind, en niet de vrouwen. Mij interesseert het geen zak dat ik die "6pack" niet heb, voor mij moet alles proportioneel goed zitten, massief en funcioneel naar mijn vechtsporten toe. Zou niet nee zeggen tegen een mooi 6packje maar ga er zeker niet speciaal voor trainen omdat nu de zomer eraan komt en de chicas da wel leuk vinden, fuck that!
En Genjuro, als je naar die foto van jou kijkt als hij die middle kick geeft, bekijk dan eens goed zijn kuit. Want zo lijkt het wel dat ie massieve kuiten heeft.
En dat vrouwen niet op dikke benen vallen, wat bedoel je met dik?Vet? Want geloof me nu dat vrouwen het best wel sexy vinden een stel stevige poten (en bijhorend kont) onder een stevig lichaam, en dan spreek in niet over Bodybuilderbenen he. Kijk maar eens naar Mirko Filipovich Crocop, als die geen stevige benen heeft dan weet ik het niet. En die is snel,exposief en doelgericht(weegt toch rond de 105kilo). Daar wil ik geen trap van tegen mijn kop.
Check dit anders maar uit Mirko 'Crocop' Filipovic highlight by Surfrider - Google Video
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment