dilemma!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dilemma!

Hier heb ik ff raad nodig jongens.

ik zit nu in een gym die echt gericht is op powerliften. twee losse bench, twee squat rekken, twee plaatsen voor deathlift, veel dumbels tot 50 kg. alles wat je maar wil. lidgeld valt ook reuze mee, 240 euro voor een jaar. nadeel, Geen trainingspartner, geen airco (neergaan in de zomer)

een goeie maat van mij traint al 4 jaar bij een grote fitness keten(nu health center geworden), daar zou ik mij dus wille inschrijven. alles wat je wil, alleen powerlifting gedeelte om te lachen, 4 meter op 4, zelfs geen losse bench???!!!!!. wel veel van die luchtdruk toestellen dat boeit me geen reet. kost enorm veel geld 125 euro lidgeld en maandelijks 60 euro. hier kan ik natuurlijk wel traine met mn maat wat ook altijd extra motivatie betekend. anderzijds is hij flik, dus max ker per week samen traine.

wat zoude jullie doen?

grtz

Ik zou naar die hardcore gym gaan en daar gaan trainen een nieuwe maat heb je zo gevonden hoor.
    Who's the Chef

Comment

ik zou ook zeker voor de 1e gaan... Het materiaal is veel beter zo te horen en de kosten zijn ook veel minder.

Misschien dat je daar met iemand mee kan trainen?
      Trainingslog Farmboy:

Comment

wij hebben hier ook zo'n healthcenter, klein hokje powerlifting, en iedereen aan de luchtdruk apparaten. Je ziet daar ook geen reuzen rondlopen maar alleen beachboys, dikke kerels en dikke wijven.

Als je serieus groot wil worden, kun je beter voor het eerste gaan. Misschien kan je die maat van je daarheen krijgen?

Grtz
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ik zou ook voor de eerste gaan, heb je tenminste fatsoenlijk materiaal om mee te trainen. een paar keer daar trainen en je heb ok zo iemand om mee te gaan trainen.

grtz

Comment

Originally posted by boelie View Post
            ik zou ook voor de eerste gaan, heb je tenminste fatsoenlijk materiaal om mee te trainen. een paar keer daar trainen en je heb ok zo iemand om mee te gaan trainen.

grtz

Ik zou voor die eerste gaan, heb dezelfde keuze gemaakt.
            Maar heb inmiddels een maatje daar
            25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

Nou als zelfs Spank een nieuw maatje kan vinden moet het jou helemaal lukken
              Who's the Chef

Comment

hehe, oke das wel duidelijk in ieder geval. ik ga jullie raad opvolgen. fuck die dure en overbodige shit. Die griet die mij daar rondleide was wel grappig. ze zei opt einde: "voor jou zal ik een uitzondering maken, 75euro lidgeld ipv 125, maar alleen voor jou" haha zie ik er dan zo dom uit ofzo. ik moet die aanpak van die grote fitness ketens zo niet. swat dat ter zijde. merci voor de reacties

grtzz

Comment

Zou ook voor het ijzer gaan.
                  getting back in shape...

Comment

Zou voor de hardcore gym gaan..

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by been View Post
                      Nou als zelfs Spank een nieuw maatje kan vinden moet het jou helemaal lukken
                      Ja, moet er wel extra voor betalen natuurlijk

(maar sirri, ik sport pas 5 maanden en ik ken al best veel mensen,
                      dus dat komt vanzelf wel )
                      25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X