Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goed spulletje??
Voeding aanpassen en cardio doen,dat is uw spulletje...
en dit voor een periode van 8-16 weken.
Ook schijnt het gebruik van carnitine de vetafbraak te versnellen (mits er aan cardio word gedaan),maar ik weet niet of dit wetenschappelijk is bewezen.
Wat cafeine op nuchter maag en dan 30-60min cardio doen is een van de beste manieren om vet te verliezen.
Cardio op nuchtere maag of cardio na de training zijn de beste momenten om je vetreserves aan te spreken.
Goed spulletje??
Voeding aanpassen en cardio doen,dat is uw spulletje...
en dit voor een periode van 8-16 weken.
Ook schijnt het gebruik van carnitine de vetafbraak te versnellen (mits er aan cardio word gedaan),maar ik weet niet of dit wetenschappelijk is bewezen.
Wat cafeine op nuchter maag en dan 30-60min cardio doen is een van de beste manieren om vet te verliezen.
Cardio op nuchtere maag of cardio na de training zijn de beste momenten om je vetreserves aan te spreken.
grtz
Dus sochtends op een blikje red bull, cardio doen is volgens jou een van de beste manieren?
Qua supplementen helpen yohimbe en de eca stack. Qua drugs zijn het clenbuterol en T3. Maar deze helpen enkel en alleen als je dieet op orde is! Cardio is daarnaast een extratje en niet noodzakelijk, maar zal het iets vlotter laten verlopen, kortom:
@mr purfeckt;ik heb het hier over Cafeine,zoals koffie,die pepdrankjes waar jij het over hebt bevatten naast cafeine waarschijnlijk nog een bom suikers en die moet je absoluut vermijden.
Qua supplementen helpen yohimbe en de eca stack. Qua drugs zijn het clenbuterol en T3. Maar deze helpen enkel en alleen als je dieet op orde is! Cardio is daarnaast een extratje en niet noodzakelijk, maar zal het iets vlotter laten verlopen, kortom:
Dieet
yohimbe zou ik maar van afblijven. Dan kun je evengoed ephidrine nemen.
Verantwoord, cardio, carb-cyclen, en veel water drinken per dag.
Zou het eerst in je dieet zoeken en daarna cardio toevoegen. Afvallen komt gewoon neer op meer verbranden dan je binnen krijgt. Maar wat je binnen krijgt mag niet te ver onder je dagelijkse behoefte liggen omdat anders je stofwisseling plat gaat liggen..
GRtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment