Back

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Back

YO,
    hier ben ik opnieuw, heb lange tijd niet (en ook tijd niet intensief) getraind en vond het dan persoonlijk niet echt de moeite om nog veel te posten.
    Maar binnen een maand (na de examens) wil ik er terug volledig keihard invliegen. Ik ben nu 17 jaar en een half. mijn gewicht is 75 kg en ik meet ongeveer 1.68 m. Toen ik net 17 was stond mijn Bp op 130 kg. Toen heb ik dus lange tijd gestopt en niet echt meer "door"getraind alleszins. Mijn Bench is nu gezakt naar 115. Maar ik zal er dus terug invliegen, voor het eerst wil ik een voedingsschema maken (voor massa ta winnen) en voor het eerst wil ik pro-poeder gaan gebruiken. Ik zal mijn voedinsschema binnenkort eens posten.
    CIAO

eay kerel... welkom terug dan maar

Je bech is echt goed. Maar je trainde toch PL gericht ofniet?
    Trainingslog Farmboy:

Comment

ja mijn traingen waren nogal powerlifting gericht. Train zo ook het liefste (was HH van 4 tot 6 meestal, maximaal 8).
      Maar ik wil nu graag wat massa winnen en denk dat ik het eens op een hoog volume zal doen. (HH van 12)

Comment

veel succes man!!
        getting back in shape...

Comment

wat zijn je stats van DL en Squat trouwens? Anders zou ik eens overwegen om een wedstrijd mee te doen als ik jou was... Of heb je dat al eens gedaan?
          Trainingslog Farmboy:

Comment

Dl en squat doe ik al tijd niet meer. Ik weet het dit klinkt heel dom maar toen ik squatte kwamen bij dijbenen zeer dik, en ik zag het niet meer graag, dus stopte ik het maar. Ik heb 3 maanden gequat (elke week 1 keer) en zat aan 140 kg. Ik heb niks van definitie in mijn benen en wil dat wat ontwikkelen door langere series te doen. Dead lift doe ik ook niet meer (heb deze overigens maar 4 of 5 keer gedaan, zat toen aan 132,5 kg.) Ik doe dead lift echt niet graag, de oef ligt mij gewoon niet. Ik vind dat er genoeg alternatieven zijn voor de onderrug ook al is DL wrschl de beste.
            Ik heb nog nooit aan wedstrijden mee gedaan en ben dat eigenlijk niet van plan. Het niveau PL in belgiƫ ligt zeer laag (er zijn er een paar die er uit springen) en deze mensen noemen zichzelf dan 'atleten'. Er zitten erbij van mijn gewicht die 80 of 90 kg drukken. Verder ben ik een beetje afgekeken van het Pl en wil meer BB gericht gaan trainen dus.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X